cele mai bune site-uri de recenzii de carte pentru cititorii entuziaști

Blog-Posted on Friday, May 01

iubitorii de carte, opriți-ne dacă ați auzit asta înainte: tocmai ați terminat o carte uluitoare și trebuie să auziți câteva discuții despre asta. Cu ce te ocupi? Scufundați-vă direct în tărâmul nelimitat al Internetului și căutați site-uri de recenzii de carte, desigur.

sau iată un alt scenariu: ați terminat de citit un roman și acum căutați ceva care să umple golul. Poate vrei mai mult din același lucru sau poate ceva complet diferit pentru a schimba lucrurile. Probabil veți cutreiera, de asemenea, pe Internet pentru evaluări și recomandări de încredere.

Din fericire, există bloguri nesfârșite de recenzii și site-uri de recenzii de cărți pe care le puteți citi cu atenție. Din păcate, nu fiecare dintre ele are o varietate suficient de largă pentru a vă ajuta. Dar nu vă faceți griji: v-am acoperit cu zece dintre cele mai bune site-uri de recenzii de carte pentru a satisface viermele de carte din voi.

Goodreads

stiluri de revizuire: este imposibil să nu menționăm Goodreads atunci când discutăm despre comunitățile de cărți: este Facebook — ul recenziilor de carte-ultima platformă de socializare pentru bibliofili. Dacă ați reușit cumva să mergeți atât de mult fără să vă împiedicați de acest site omniprezent, iată rezumatul: puteți utiliza Goodreads pentru a vă organiza, afișa și discuta raftul virtual cu alți utilizatori. recomandările Goodreads se bazează pe interesele dvs. listate. Puteți urmări autori și influențatori de cărți, de la Celeste ng la Bill Gates. Acest lucru vă permite să vedeți toate recenziile lor, care variază de la garnituri compacte la analize critice și să urmăriți noile recenzii. Pentru un verdict rapid, aruncați o privire la ratingul de stele pe care îl dau cărții.

De asemenea, dacă doriți să răsfoiți liste, Goodreads compilează cele mai bune și cele mai populare cărți pentru fiecare gen. Există, de asemenea, premiile anuale Goodreads’ Choice pentru a sărbători noile lansări din fiecare an, unde puteți vota sau citi cu atenție lista concurenților pentru a găsi o nouă carte de citit. Este un site pentru orice tip de cititor, cu moduri abundente de a comenta și de a interacționa.

LibraryThing

Review styles: star rating, recomandare, recenzii comunitare

acesta este OG — ul tuturor cataloagelor de cărți online și al forumurilor de discuții-aruncați o privire și veți vedea că este un vechi, dar un bun. Desigur, funcțiile de bază ale Biblioteciilucrurile sunt destul de asemănătoare cu Goodreads: există milioane de cărți pe care cititorii le pot adăuga la listele lor, precum și revizuirea cu rating de stele.

în timp ce interfața revine la zilele anterioare ale world wide web, LibraryThing are o armă secretă care va atrage toți cititorii, în special cei moderni: zeitgeistul lor. Această pagină afișează CR-ul de la-ul CR-ului al întregului site, de la cele mai populare cărți până la cele mai tari recenzii, care este actualizat constant. Doar o privire arată că cititorii de aici știu să citească printre rânduri și să-și folosească cuvintele!

deci , dacă sunteți în speranța de a citi sau împărtăși unele gânduri literare în profunzime cu alți utilizatori ascuțite minte, LibraryThing este site-ul pentru a naviga. (Puteți accesa chiar și fără a crea un cont!)

Reedsy Discovery

stiluri de recenzie: rating de stele, recomandare, recenzii editoriale, recenzii ale comunității (opțiunea video disponibilă)

acum, dacă sunteți în căutarea unor pietre ascunse pentru a citi cu atenție, Reedsy Discovery are spatele. În timp ce blogul nostru prezintă totul, de la clasici la hituri contemporane, specialitatea Discovery este publicațiile indie, dintre care multe sunt însoțite de comentarii succinte de la recenzori cu experiență. Nu există o modalitate mai bună de a vă lărgi orizontul!

Mai mult, dacă recenziile casual și creative sunt mai mult ceașca ta de ceai, atunci bucură-te: comunitatea înfloritoare de cititori de pe Discovery poate lăsa comentarii, recenzii dintr-o singură linie și recenzii video (apelând la toți Booktuberii!) pe aproape orice carte. Este o modalitate distractivă și interactivă de a vă bucura de citirile preferate și de a descoperi toate cele mai tari titluri noi pe care nu le veți găsi în altă parte.

căutați ceva nou de citit?

încredere în oameni reali, nu roboți, pentru a vă oferi recomandări de carte.

sau înscrieți-vă cu o adresă de e-mail

LoveReading

stiluri de recenzie: recenzii ale personalului și ale colaboratorilor invitați

deși are sediul în Marea Britanie, acest site prolific se adresează publicului din întreaga lume. LoveReading este strict un site de revizuire, cu o bază de scriitori de personal și colaboratori atent selectați, astfel încât să știți că recenziile sunt de top. Personalul oferă adesea experiențe de lectură destul de personale în recenziile lor, ceea ce face ca recomandările lor să fie foarte plăcute, ca și cum ar fi de la un prieten apropiat. Ei chiar vă oferă cadouri-bine, dacă vă gândiți la cadouri ca cadouri!

LoveReading acoperă cărți din fiecare gen la care vă puteți gândi. De asemenea, au funcții săptămânale, lunare și anuale pentru a vă ține la curent cu cele mai recente versiuni stelare, astfel încât să nu vă doriți niciodată ceva de care să vă ocupați.

milioanele

stiluri de recenzie: recenzii profesionale și colaboratoare de oaspeți

în căutarea recenziilor care se scufundă cu adevărat în temele, metaforele și execuțiile generale ale cărților interesante și înalte? Milioanele te-au acoperit.

scrise de o colecție de critici experimentați, aceste recenzii sunt pline de citate memorabile, analize elegante și comparații abundente cu alte lucrări — ceea ce înseamnă recomandări suplimentare de lectură pentru tine! Dacă ficțiunile contemporane și literare sunt dvs. du-te-tos, atunci Millions este site-ul pentru toate nevoile dvs. de tocilar aprins.

Sfbook Reviews

Review style: recenzii de personal

cei care cred că cantitatea și calitatea nu merg mână în mână, în mod clar nu ați întâlnit Sfbook Review. Cei cinci recenzori din echipa de aici împărtășesc două obiective comune și importante: în primul rând, să urmeze revărsarea de noi titluri în genurile SF, fantezie și groază în fiecare an și, în al doilea rând, să ofere recenzii atente cât mai multor dintre ele.

această echipă își cunoaște nișele SFF pe dos, așa că verdictele lor sunt foarte credibile. Totuși, recenziile lor sunt destul de prietenoase și personale — discută despre alte cărți conexe și împărtășesc experiențele lor de lectură pentru a vă ajuta să faceți propriile alegeri de lectură.

pagina de carte

stil de recenzie: recenzii profesionale

Bookpage prezintă tot felul de genuri: de la cărți pentru copii la non-ficțiune, de la lucrările numelor de uz casnic până la autori debutanți și multe altele. Formatul lor este curat și simplu — vă aduc volumele pe care le consideră cele mai valoroase, recomandându-le prin rezumarea și comentarea concisă a prozei, temei și complotului fiecărei cărți alese.

În plus față de aceasta, Bookpage oferă, de asemenea, interviuri autor și articole care scoate la iveală teme mai profunde și scopurile anumitor Cărți. Dacă sunteți un adevărat iubitor de carte care caută pasionați literari asemănători, acesta poate fi locul perfect pentru dvs.

Book Riot

stiluri de recenzie: liste recomandate, recenzii ocazionale ale personalului

cititori avizi, probabil că ați dat peste Book Riot de mai multe ori decât vă puteți aminti. Deși nu este un site care evaluează individual titlurile, are liste pentru orice — de la giganți literari atemporali până la cărțile de top din fiecare gen. Mai mult, Book Riot are o mulțime de piese de gândire care se scufundă adânc în modul în care anumite titluri îi fac pe cititori să se simtă — fie că este vorba de entuziasmat, motivat sau înfuriat — și asta este cu adevărat tot ce trebuie să știți atunci când decideți să vă îmbarcați într-o nouă aventură de lectură.

în plus, dacă preferați să ascultați discuții și recenzii decât să le citiți, veți fi bucuroși să știți că Book Riot are o serie de podcast-uri din care puteți alege.

NetGalley

stiluri de revizuire: evaluarea stelelor, recenzii ale membrilor, recenzii spotlight

NetGalley este o altă platformă care vă aduce recomandări noi și neconvenționale. Ei se specializează în conectarea autorilor care publică cititorilor care ar dori să previzualizeze și să-și pună cei doi cenți. În timp ce baza de date de cărți disponibile aici nu sunt cele mai expansiv, cele care sunt prezentate sunt cu siguranță în valoare de timpul tau.

cititorii pot beneficia cel mai mult de NetGalley prin intermediul site-ului lor de recomandare a cărții, Bookish, unde recenzorii personalului vă actualizează cu citirile lor recente și gândurile aprofundate cu privire la aceste lecturi. Împreună cu aceasta, Bookish are și kituri de club de carte, echipate cu întrebări de înțelegere și puncte de discuție, pentru a ajuta cititorii să exploreze poveștile cu atenție.

BookBub

stiluri de recenzie: rating de stele, recomandare, recenzii comunitare (numai în SUA)

deși este foarte asemănător cu Goodreads, BookBub se concentrează mai mult pe conectarea cititorilor la cărți care le — ar putea potrivi în mod specific-ceea ce este parțial motivul pentru care veți vedea o mulțime de chilipiruri și oferte promovate pe site.

datorită acestei valori promoționale, BookBub are o comunitate de autori destul de puternică. Diana Gabaldon și Gillian Flynn, de exemplu, recomandă în mod constant cărți despre conturile lor. Deci, dacă doriți să etichetați împreună cu autorul dvs. preferat, acesta este un site excelent de vizitat. Singurul dezavantaj al BookBub este că au doar recenzii comunitare de la utilizatori cu sediul în SUA și trebuie să vă înscrieți pentru a le citi.

cu aceste zece site-uri, veți fi sigur că veți găsi mica dvs. comunitate de colegi iubitori de carte, indiferent de interesele dvs. Iată listele TBR interesante și mințile hrănite!

***

Dacă doriți să încercați să vă parte la revizuirea, avem un mic ghid pentru a vă ajuta! Pe de altă parte, dacă doriți să vă aruncați cărțile, de ce să nu luați în considerare Kindle Cloud Reader?