ce moment al anului pentru a vizita Disneylandand Walt Disney Worlddisneyland Daily Attendance & Queue Length pe parcursul unui an

cititorii sfaturi:

dimineața devreme achita
„strategia noastră a fost de a alege plimbari ca Indiana Jones, sau Matterhorn și să le facă mai devreme. Într-o dimineață, am mers Indiana 3 ori la rând, fără linii. și apoi a mers pe la pirați și conac bântuit. O altă zi am făcut Matterhorn despre 3 ori la rând, cu nu mai mult de 5 minute de așteptare.”
– Terry U

cel mai stresant loc de pe Pământ
„tocmai m-am întors din”cel mai stresant loc de pe pământ”. din 1974, am plecat la Disneyland cel puțin o dată, uneori de două ori, pe an. acum, că am copii, am vrut ca ei să experimenteze magia așa cum am avut întotdeauna.

AAUUGGHH!
călătoria noastră a fost a treia oară când gemenii mei de 4 ani au plecat. stăm întotdeauna cel puțin 3 zile în parc, uneori mai mult. cu copii mici ai și tu. primele 2 călătorii pe care le-am făcut acolo am stat la Hotelul Disneyland. a fost atât de minunat și convenabil, deoarece monorai ne-ar duce chiar în Disneyland și înapoi la hotel. este mai scump decât alte hoteluri din zonă, dar merită atunci când aveți copii mici. din păcate, când am încercat să fac rezervări pentru această călătorie, toate camerele au fost rezervate. Ar fi trebuit să iau asta ca pe un indiciu de a nu pleca. am stat la un alt hotel din zonă și am mers mai departe. am mers în parc 8/3, 8/4 și 8/5. MARE GREȘEALĂ! mulțimile erau oribile, era cald, iar oaspeții erau cei mai nechibzuiți oameni pe care i-am fost vreodată în toate călătoriile pe care le-am făcut acolo. Am luat un cărucior dublu pentru gemenii mei, dar s-a rupt. A trebuit să închiriez 2 cărucioare pentru fiecare zi în care am fost acolo. ca mamă singură, nu am avut pe nimeni care să ajute la împingerea unui cărucior, așa că le-am împins pe amândouă. Întotdeauna folosesc prudență atunci când împing un cărucior, dar într-un loc care este cu adevărat menit să fie pentru copii și familii, nu am fost niciodată atât de ignorat ca om. am fost călcați, împinși din drum (la un moment dat, fiica mea mergea și o femeie a împins-o în jos. nu s-a oprit niciodată să întrebe dacă este în regulă-și nu era nimeni altcineva în jur, așa că era foarte evident) și a țipat la alți oaspeți pentru că erau în calea lor (pentru că erau singurii din parc!) în timpul artificiilor, adulții au decis să stea în fața unui grup de copii (inclusiv a mea) care stăteau pe o bancă. când unii dintre părinți au întrebat dacă se vor așeza sau se vor mișca, ne-au privit ca și cum am fi nebuni.

August angoasa
Nu voi merge acolo din nou în luna August! Este cel mai prost moment pentru a merge. în opinia mea, cel mai bun moment pentru a merge este în septembrie și februarie (înainte sau după weekendul zilei președinților). Este, de obicei, părinții cu copii mici la acel moment, deoarece copiii mai mari sunt în școală.

mulțumesc
informațiile pe care le aveți pe pagina dvs. sunt minunate. este foarte util pentru călătorii care se gândesc să viziteze parcul. Voi pune pagina dvs. în „favus”, astfel încât să pot folosi din nou aceste informații. Mulțumesc!”- Allison M

vacanța de primăvară pauze
întotdeauna mi-a plăcut să merg la Disneyland ca un copil. Soția mea și cu mine ne-am dus cei trei copii (7, 5 și 2) la Disneyland pentru prima dată vacanța de primăvară 2005. Opps, apel rău din partea mea! Ce grădină zoologică! Fierbinte, aglomerat, împachetat. După ce am trecut în cele din urmă prin porțile/liniile de bilete, prima plimbare pentru care am stat la coadă a fost Mr.Toads Wild Ride. Omule, nu-mi amintesc că unul a fost o atracție e-bilet înainte, dar la naiba dacă linia nu a fost un șarpe scăpat de sub control lichidare peste tot în jurul locului. Linia Peter Pan a fost și mai rea. După ce am așteptat mai mult de o oră în linia lui Toad, eram „pe cale” să ne îmbarcăm. Plimbarea s-a stricat. Am fost în parc peste două ore și nu o singură plimbare luate. Abia după 9pm au predominat sănătatea și amintirile bune. Am stat până la miezul nopții. Între 9pm la 12am parcul a fost mare! Restul zilei este cel mai bine uitat. – Mark Bancroft

Superbowl – Super mulțimea
Familia mea și am fost de planificare o excursie pentru a merge la Disneyland și a vrut să găsească cea mai puțin ocupat zi a anului și du-te. După toate cercetările mele, am descoperit că era duminica Superbowl. Greșit! Am stat la Hotelul Disneyland și a fost vândut. Parcul nu a fost la fel de ocupat ca X-mas, dar așteptați pentru mai multe plimbari a fost bine peste o oră 1/2. Walk-moduri au fost foarte crowed și a fost dificil de navigat cu un cărucior și alți doi copii (4 și 2). Am făcut această călătorie în februarie 2005. În prezent planificăm următoarea noastră călătorie Disneyland. Avem trei copii 5, 3 și 1 3/4 ani și suntem de planificare călătoria noastră pentru a doua săptămână a lunii ianuarie 2006 (când ca copii du-te înapoi la școală) și va fi cazat la Hotel Disneyland de luni până vineri. Este un moment bun pentru a merge. Sunt mulțimile mici, linii scurte și cât mai puțini oameni posibil. Orele de funcționare nu mă privesc, nici nu lipsesc unele dintre spectacole.- Salvador Severo