Bine ați venit la Hotel Rio Vista

după o lungă și dificilă călătorie pe drumuri montane foarte accidentate, am spionat acest mic oraș ciudat, renovat pentru a arăta ca un oraș „vechi”, cu plimbări de bord și clădiri și magazine foarte interesante. Hotelul în sine a fost extrem de frumos, camera a fost destul de spațioasă, decorată cu gust, liniștită și confortabilă. Balcon a fost mult mai apreciat ca ne-a dat o vedere de dimineață suflare a fluxului.Era o cadă cu hidromasaj într – o incintă căptușită cu cedru, deschisă parțial pe o parte orientată spre Pârâu. Ce ai putea cere mai mult? Noii proprietari sunt foarte utili și grațioși.
Bev d

Hotelul Rio Vista este un loc minunat pentru a scăpa de toate. Este locație în Winthrop este perfect, restaurante și magazine sunt toate la câțiva pași, iar hotelul are balcoane private cu vedere la râu. M-am aventurat până la zona de picnic riverside și m-am cufundat în cartea mea preferată în timp ce priveam soarele coborând. De asemenea, m-am relaxat în cada cu hidromasaj în ambele nopți am fost acolo. A fost cel mai liniștit și relaxant get-departe am avut într-o lungă perioadă de timp. Vă mulțumim Hotelul Rio Vista! Cu siguranță mă voi întoarce!
Ginger P, Seattle, WA

ce descoperire! Rio Vista este un hotel încântător situat pe malul râului Chewuch. Toate camerele au balcon, astfel încât toată lumea se poate bucura de vedere. Camerele au fost confortabile și se potrivesc decor cu simt de vest a orașului. Vremea era încă cald crezut că a fost octombrie asa ca am fost capabili de a lăsa ferestrele deschise pe timp de noapte și am putea adormi la sunetul râului.Check out Muzeul vizavi de hotel, care este o scurtă plimbare pe deal.
Maui Traveller, Pukalani, Hawaii

am stat aici 2 nopți săptămâna trecută. Am avut o cerere specială și am trimis prin e-mail cu proprietarul, Paul, și el a fost de acord cu amabilitate pentru a ne găzdui. Camerele sunt foarte frumos, iar patul este patul cel mai confortabil îmi amintesc vreodată de dormit în. Am avut un balcon și există scaune pentru a lounge în de râu. Ne-ar sta cu siguranta aici din nou.

am început să facem bucla cascadă și camera de Comerț a trimis o broșură și acest hotel a fost menționat. Mă bucur că am ales acest hotel. Cameră spațioasă, cu vedere frumoasă la râu de la balcon. Locație excelentă, a intrat în orașul de Vest. Magazine de cadouri, magazin general și restaurante….a avut vreme frumoasă. Am luat cina la Jack ‘ s Saloon la o scurtă plimbare pe stradă. A fost foarte bun, l-ar recomanda. Toate în toate un hotel foarte frumos, curat, spațios. Într-adevăr bucurat de auz sunetul râului în dimineața și aerul curat!!
Nancy Lee, Massachusetts

am avut noroc într-o deschidere La Hotelul Rio Vista& nu am putut fi mai mulțumiți. Sataff minunat, camerele au fost curate, și cel mai bun lucru este că fiecare cameră are vedere la 2 râuri convergente chiar în afara ușa din spate glisante din sticlă. Ne-am ținut glisorul deschis toată noaptea doar pentru a putea auzi râurile care se grăbesc. Cel mai bun somn de noapte într-o lungă perioadă de timp! Chiar la marginea orașului, locație atât de perfectă pentru a face mica buclă de cumpărături și a ajunge înapoi la hotelul confortabil. Și…dacă sunteți motociclist, acestea oferă prosoape speciale pentru curățarea bicicletei și au chiar și o cameră de întreținere pentru reparații de biciclete și/sau epilare cu ceară de schi.
MK Crump, Spokane, WA

eram într-o călătorie rutieră și ne-am găsit în Winthrop. Am avut norocul să găsim o cameră la Rio Vista… Bijuterie perfectă în acest oraș distractiv!! Fiecare cameră are vedere la râu și sunetul apei graba trecut în timp ce stătea pe punte și se bucură de băutura noastră preferată a fost perfect. Hotelul este chiar în inima orașului și de mers pe jos de mare pentru orice doriți să explorați. Camera a fost foarte curat și confortabil și când am ajuns proprietarul ne-a mers la camera noastră și a mers prin a se asigura că personalul a pregătit-o în mod corespunzător pentru oaspeții noi. Un astfel de serviciu excelent pentru clienți!!! Mulțumesc.. El, de asemenea, o mare recomandări cu privire la lucruri de făcut și de a vedea și a fost la fața locului cu alegerile.
antrenor Bill, Marysville, WA

fie cu bicicleta prin, sau schi Nordic în Winthrop, vom sta mereu la Hotel Rio Vista. Ea are o locație excelentă, care este chiar în oraș, chiar peste drum de restaurantul nostru preferat”The Duck Brand”, și fiecare cameră are un minunat partea din spate râu balcon privat & vedere. (În cazul în care nu sunt familiarizați cu Winthrop, există întotdeauna multe observarea cerb) este foarte liniștită, cu excepția sunetele liniștitoare ale râului. Camerele sunt foarte curate, paturi mari, suficient de spatios pentru echipamentul de sport, și foarte privat! Acestea au chiar și o cadă cu hidromasaj situată pe propriul balcon cu vedere la râu. Personalul este foarte prietenos, inteligent, și de ajutor.
Sue J, Vancouver, WA

ori de câte ori sunt în Winthrop încerc să stau la Rio Vista. Pot să merg în oraș, să iau cina și să stau într-o cameră grozavă privind și ascultând râul. Un alt bonus, dacă vă place să urmăriți păsările, o mulțime poate fi văzută de pe balconul dvs. Osprey hunt la nivelul ochilor din camera ta.
Bill W, Friday Harbor, WA

am ales acest Hotel datorită locației sale în oraș și aproape de un restaurant minunat. Am fost plăcut surprinși când am deschis ușa camerei pentru a găsi un spațiu curat confortabil, cu o vedere minunată a râului care se execută în spatele. Nu lăsați fațada de pe marginea drumului să vă ocolească, călătorim de două săptămâni și aceasta a fost cea mai bună alegere a noastră.
Nancy R, Wailuku, HI

am ales acest hotel pe un sfat prieteni. Acest hotel, precum și orașul este o plimbare înapoi în timp. Toate suitele au cea mai uimitoare vedere, deoarece balcoanele au vedere spre râu. Cameră foarte frumos. Curat și confortabil. Foarte aproape de toate restaurantele și magazinele ciudate. Se va întoarce cu siguranță.
M. Roddick, Abbotsford, Canada

după patru zile de călătorie și vizitare a obiectivelor turistice, acest lucru a fost un refugiu foarte încântător. Liniștită, pașnică și sunetul râului este un bonus! Camera este minunată! Doar cantitatea potrivită de decor pentru a se potrivi cu tema înconjurătoare a Winthrop fără a fi suprasolicitat. Ne-am bucurat de directorul dvs. de servicii pentru oaspeți și de a învăța povestea și istoria hotelului Rio Vista. Upgrade-urile sunt minunate și bine gândite. Aplaudăm noua proprietate și vă dorim mult succes! Cu siguranță vom fi oaspeți de întoarcere și îi vom aduce pe alții cu noi. Este unul dintre acele locuri unde am putea sta pentru totdeauna!