5 Cele mai bune chitare acustice Fender din 2021 – recenzii

• grad „A” Sitka molid de top pentru proiecție puternic și echilibrat
  • gât mahon cu grif abanos oferi confort și un atac ascuțit
  • Fishman-proiectat preamplificator
  • un caz coajă tare și limitat Garanție pe viață este inclus pentru a ajuta la protejarea investiției

$799.99

vezi pe Amazon

Fender PM-1 chitara acustica este o chitara acustica full-featured, care vine ambalat într-un corp foarte tradițional cu aspect dreadnought. Această chitară este potrivită pentru jucătorul care caută un aspect tradițional și componente de înaltă calitate la un preț rezonabil. Această chitară nu taie colțuri pe materiale, deoarece este construită dintr-un vârf solid de molid, spate și laturi solide din mahon, gât de mahon și grif din lemn de trandafir și pod. Modelul tablă de șah pe marginea chitara și gaura de sunet, da aceasta chitara un ‘Art Deco’ uita-te pentru player-ul care îi place chitara lor să aibă acel fler suplimentar fără a fi prea ostentative. În plus față de construcția din lemn masiv, chitara vine cu un Fender și Fishman proiectat pre-amperi și ridica. Comenzile de pe preamplificator au un design modern cu profil redus și vă permit să conturați sunetul cu controale de bas, mid-range, treble și fază. Toate aceste caracteristici, inclusiv piulița osoasă și șa compensată, fac din această chitară o valoare extraordinară care sună grozav.

2 Fender chitara acustica FA-125CE

vanzare

Fender FA-125CE Dreadnought chitara acustica, finisaj Natural

49 comentarii

125CE dreadnought chitara acustica, finisaj natural

• 150-200, acustic-electric-chitara, Fender, gratuit-swift-navă, în stoc, reverbsync-oferte:off, reverbsync-transport-profil:standard de transport maritim la sol peste 39.99, speciale-comanda, Ia-fotografii

$199.99-$30.00 $169.99

vezi pe Amazon

chitara FA-125CE este o valoare excelentă, care oferă un chitarist devenire tot ce este necesar pentru a începe cu o chitară de bază construit cu caracteristici esențiale. Tuning-ul poate fi uneori problematic pentru noii chitaristi, astfel încât Fender a furnizat un tuner electronic încorporat ca parte a Fishman Electronics pentru a face reglarea într-o clipă. Acest lucru permite jucătorului să se concentreze pe învățarea modului de a juca instrumentul. Blatul de molid laminat este un standard industrial pentru partea superioară și cuplat cu X-bracing pe interior, asigură că chitara va produce un ton de calitate. Designul decupat permite accesul ușor la freturi deasupra celui de-al 12-lea fret. Toate acestea fac pentru un pachet perfect pentru a obține chitaristul început a început.

3 Fender California seria Newporter Classic

Fender Newporter Classic - California seria chitara acustica - Hot Rod roșu metalic cu sac Gig

20 Comentarii

Fender Newporter classic – California seria chitara acustica – Hot Rod roșu metalic cu sac gig

• fender-exclusiv Newporter forma corpului
  • pictat Solid Sitka molid top; naturale mahon solid spate și părți
  • Fender-și Fishman-proiectat pickup / preamplificator sistem
  • include sac de lux Gig
  • garanție incluse

aceasta chitara este perfect pentru chitaristul care este în căutarea pentru o chitară modernă caută din materiale de calitate. Blatul de molid complet vopsit și spatele și părțile laterale din mahon solid oferă un ton extraordinar pentru o chitară de dimensiuni medii. Vine în două culori distractive, Cosmic Turquoise și Candy Apple red. Spatele și părțile laterale sunt din lemn natural, oferind Newporter classic un aspect cu două tonuri. Aceasta chitara vine cu Fender și Fishman proiectat Pre-amperi și pickups permițându-vă să conectați și să se joace la setări mai mari sau pentru a vă oferi impuls de volum care aveți nevoie atunci când joacă într-un grup. Newporter Classic vine, de asemenea, cu tunerele cu fante 6 în linie, dând din cap faimosului aspect al capului asociat modelelor electrice fenders. Fender perechi această chitară cu un sac de lux gig pentru a proteja acest instrument frumos și pentru a face mai ușor de transportat în condiții de siguranță. Pe scurt, în timp ce Fender acoustic Newporter Classic este o chitară distractivă cu forma și culorile sale, materialele sale de calitate și componentele electrice fac din aceasta o chitară serioasă de utilizat atât pentru setări casual, cât și pentru spectacole.

4 Fender T-Bucket 300 chitara

Fender 6 String T-Bucket 300-ce chitara acustica-grif lemn de trandafir-lumina lunii Burst, (0968075021)

39 opinii

Fender 6 string T-Bucket 300-ce chitara acustica-grif lemn de trandafir-lumina lunii burst, (0968075021)

• cutaway Dreadnought acustic-chitara electrica
  • Fishman Isys III sistem de preluare cu preamplificator activ, Tuner, volum și control ton
  • figurat top arțar laminat cu sfert tăiat dantelate ” X „-contravântuire; mahon laminat înapoi
  • gât arțar legat cu”C” -profil în formă; 20-fret grif lemn de trandafir
  • Graphtec NuBone piuliță și șa compensată

finisaj de spargere lumina lunii pe aripa T-Bucket 300 chitara acustica oferă această prezență chitara dreadnought, care este în valoare de o privire mai atentă. Blatul laminat din arțar flamed cu X-bracing oferă o atmosferă elegantă, dar stranie, cu finisajul gri transparent inspirat de lumina lunii. Tonul de această chitară poate fi atribuită dantelate contravântuire care permite mai multe vibrații de sus dându-i chiar ton. Echipat cu un preamplificator Fishman și un pickup Isys III, chitara acustică Fender T-Bucket 300cse funcționează perfect într-un cadru live. În plus față de fixare, tonul chitarei este îmbunătățit de piulița Graphtech și șa compensată. Materialul Graphtech este superior materialelor plastice prin faptul că nu este fragil și este foarte aproape de tonul oferit de nuci și șa. Designul decupat oferă acces ușor la freturi despre Al 12-lea Fret. Cu prețul său scăzut de intrare, aceasta chitara este o mare valoare pentru orice chitarist.

5 Fender fa 135ce chitara acustica

Fender fa-135ce Cutaway Concert acustic-chitara electrica naturale