5 Beste Fender Akustiske Gitarer av 2021 – Anmeldelser

• Grade «A» SITKA spruce topp for sterk OG balansert projeksjon
  • mahogany hals med ibenholt gripebrett gir komfort og en skarp angrep
  • fishman-Designet PREAMP
  • et hardt skall saken og begrenset Livstidsgaranti er inkludert for å beskytte investeringen
$799.99

Vis På Amazon

Fender PM-1 akustisk gitar er en fullverdig akustisk gitar som kommer pakket inn i en svært tradisjonell dreadnought kroppen. Denne gitaren er godt egnet for spilleren som er ute etter et tradisjonelt utseende og komponenter av høy kvalitet til en rimelig pris. Denne gitaren ikke kutte noen hjørner på materialer som det er laget av en solid gran topp, solid mahogny rygg og sider, mahogany hals og rosentre gripebrett og bro. Sjakkbrettmønsteret på kanten av gitaren og lydhullet, gir denne gitaren Et ‘Art Deco’ utseende for spilleren som liker gitaren å ha den ekstra flairen uten å være for prangende. I tillegg til solid tre konstruksjon, gitaren kommer med En Fender Og Fishman designet pre-amp og plukke opp. Kontrollene på pre-amp har en lav profil moderne design og lar deg kontur lyden med bass, mellomtoner, diskant og fase kontroller. Alle disse funksjonene inkludert bein mutter og kompensert salen gjør denne gitaren en enorm verdi som høres flott ut.

2 Fender Akustisk Gitar FA-125CE

Salg

Fender FA-125CE Dreadnought Akustisk Gitar, Naturlig Finish

49 Anmeldelser

125ce dreadnought akustisk gitar, naturlig finish

• 150-200, AKUSTISK-ELEKTRISK-GITAR, fender, gratis-swift-skip, på lager, reverbsync-tilbud:off, reverbsync-shipping-profil:standard bakken frakt Over 39.99, SPESIELL Rekkefølge, Ta Bilder
$199.99- $ 30.00 $ 169.99

Vis På Amazon

FA-125CE gitaren ER en utmerket verdi som gir en spirende gitarist alt som trengs for å komme i gang med en grunnleggende gitar bygget med viktige funksjoner. Tuning kan noen ganger være problematisk for nye gitarister så Fender har gitt en innebygd elektronisk tuner som en del Av Fishman Elektronikk for å gjøre tuning på et blunk. Dette lar spilleren fokusere på å lære å spille instrumentet. Laminat gran toppen er en industristandard for toppen og kombinert med x-oppkvikkende på innsiden, sikrer at gitaren vil produsere kvalitet en tone. Cutaway design gir enkel tilgang til bånd over 12. bånd. Alt dette gjør for en perfekt pakke for å få begynnelsen gitarist startet.

3 Fender California Serien Newporter Classic

Fender Newporter Klassisk - California Serien Akustisk Gitar - Hot Rod Rød Metallisk Med Gig Bag

20 Anmeldelser

fender newporter klassisk – california serien akustisk gitar – hot rod rød metallic med gig bag

• fender-eksklusive newporter kroppsfasong
  • malt solid sitka spruce topp; Fender-og fishman-designet pickup / preamp system Inkluderer Deluxe Gig Bag
  • Garanti inkludert

denne gitaren er perfekt for gitaristen som er ute etter en moderne gitar laget av kvalitetsmaterialer. Fullt malt gran toppen og solid mahogny ryggen og sidene tilbyr enorm tone for en middels stor gitar. Den kommer i to morsomme farger, Kosmisk Turkis og Candy apple red. Baksiden og sidene er naturlig tre som gir Newporter classic et to-tonet utseende. Denne gitaren kommer Med Fender Og Fishman designet Pre-amp og pickups slik at du kan koble til og spille til større innstillinger eller for å gi deg volum boost du trenger når du spiller i en gruppe. Newporter Classic kommer også med 6 in-line spor tunere gir et nikk til det berømte utseendet på headstock forbundet med fendere elektriske modeller. Fender par denne gitaren med en deluxe gig bag for å beskytte dette vakre instrumentet og for å gjøre det lettere å bære rundt trygt. I sammendraget, Mens Fender akustisk Newporter Classic er en morsom gitar med sin form og farger, sine kvalitetsmaterialer og elektriske komponenter gjør dette til en alvorlig gitar å bruke for både uformelle innstillinger og forestillinger.

4 Fender T-Bøtte 300 Gitar

Fender 6 Streng T-Bøtte 300-CE Akustisk Gitar-Rosentre Gripebrett-Måneskinn Burst, (0968075021)

39 Anmeldelser div fender 6 streng t-bøtte 300-ce akustisk gitar-Rosentre Gripebrett-Moonlight Burst, (0968075021)

• cutaway dreadnought akustisk-elektrisk gitar
  • Fishman isys iii pickup SYSTEM Med Aktiv Preamp, Tuner, Volum og Tonekontroller
  • skjønte laminert lønn topp med kvart saget scalloped » X «-bracing; laminert mahogny tilbake Bundet lønnehals Med»C «-formet profil; 20-fretrosentre gripebrett
  • Graphtec NuBone mutter og kompensert salen

måneskinn burst finish På Fender t-Bucket 300 akustisk gitar gir denne dreadnought gitar tilstedeværelse som er verdt en nærmere titt. Flammet lønn laminat toppen med x-bracing gir en elegant men uhyggelig vibe med måneskinn inspirert gjennomsiktig grå finish. Tonen i denne gitaren kan tilskrives scalloped oppkvikkende som gir mer vibrasjon av toppen gir det selv tone. Utstyrt Med En Fishman Pre-amp Og Isys III pickup Fender T-Bucket 300CSE akustisk gitar fungerer perfekt i live. I tillegg til oppkvikkende, er tonen på gitaren forbedret Av Graphtech mutter og kompensert salen. Graphtech-materialet er bedre enn plast ved at det ikke er sprøtt og ligger svært nær tonen som tilbys av benmuttere og sadler. Cut-away design gir enkel tilgang til frets om 12.Fret. Med sin lave inngangspris er denne gitaren en stor verdi for enhver gitarist.

5 Fender FA 135CE Akustisk Gitar

fender FA-135ce Cutaway Konsert Akustisk-Elektrisk Gitar Naturlig
22 Anmeldelser

Fender FA-135CE cutaway konsert akustisk-elektrisk gitar naturlig kroppen stil: konsert finish: glans polyuretan topp: LAMINERT GRAN OPPKVIKKENDE: X-oppkvikkende rygg og sider: laminert basswood hals: nato gripebrett: Rosewood Frets: 20 Bridge: rosewood med kompensert salen Strengemekanikk: støpt krom Elektronikk: Fishman Ion-T preamp med innebygd tuner Svart pick-vakt Alderen bridge pins Med svarte prikker Alderen gripebrett Og kroppen bindinger Rosett: Multi-ABS inlays Inlay: Hvit prikk posisjon Headstock: den Fender FA-135CE Cutaway Konsert Akustisk-Elektrisk Gitar er bygget på konsert-stil plattform for en elegant, moderne design den laminerte gran topp funksjoner X-bracing for lyse, punchy tone, ideell for gitar halsen er nato, og baksiden og sidene er laminert basswood-både tone skogen kjent for å la midten og høye frekvenser synge ut

• takket være basswood baksiden og sidene, Fender FA-135CE cutaway konsert akustisk-elektrisk gitar Er veldig lett, Unngå BELASTNING PÅ NAKKEN Eller RYGGEN Under Langvarig Spille
  • Fenders FA-135CE akustisk gitar tilbyr profesjonelle funksjoner og lyd til en svært rimelig pris. Denne gitaren ligner den TIDLIGERE nevnte FA-125CE, men med har konsertens kroppsstil. For noen er denne formen mer behagelig enn dreadnaught formen og er mer egnet til spillere med en mindre ramme. FA-135CE akustisk gitar kommer rett fra fabrikken Med Fishman Presys pickup og aktiv pre-amp installert i øvre bout av gitaren. Pre-amp har kontroller for diskant, mellomtone, bass og fase signaler gir gitaristen full kontroll over tonen rett fra toppen av gitaren. Konserten cut-away er glatt formet cut-out i kroppen av gitaren som tilbyr enkel tilgang til bånd over 12. Denne gitaren tilbyr mange funksjoner til en god inngangspris og er en oppgradering til de fleste nybegynnermodeller.

Comparison of Fender Acoustic Guitars

Fender Paramount PM-1 Standard Dreadnought - Natural

Fender FA-125CE Dreadnought Acoustic Guitar, Natural Finish