Connie Chung purkaa Donald Trumpin, Dan Ratherin, Dave Lettermanin ja TV: n Kilpailuhenkisimpien naisten

tämä saattoi olla huonoin vuosi muistissa, mutta vuoden 2020 häntäpäässä oli yksi valopilkku: Connie Chungin kauan odotettu paluu julkisuuteen. Tässä haastattelussa Originals podcast, Chung dumps ulos Gatorade jäähdytin täynnä teetä hänen uutiset kollegansa Dan Rather, Barbara Walters, ja Diane Sawyer, puhumattakaan ”sietämätön” haastateltava Donald Trump, hänen äreä kohtaus kumppani The Undoing, ja onetime Late Night flirt-mate David Letterman.

vaikka nämä paljastukset ovat saattaneet synnyttää kansainvälisiä otsikoita, kun jakso pudotettiin 17.joulukuuta, täällä, yksinomaan, paistatella kokonaan uusi joukko Chungin tunnustuksia: miten 74-vuotias Verkkouutisten legenda tunsi usein tänään Näytä cohost Bryant Gumbel, mitä odottaa, kun näytteenotto hänen samannimisen rikkakasvien kantaa, sekä tarinoita hänen seksikäs L. A. päivää, ennen hänen 1984 avioliitto Maury Povich, kun hän oli pysyä kiireinen coanchoring KNXT (nyt KCBS) uutiset ja saada kiireinen ainakin yksi A-listan elokuvatähti.

muutama vuosi sitten Matthew McConaughey koki eräänlaisen Mcconaissession. Luulen, että olemme nyt keskellä Connie—stancea. Katosit vuosiksi ja yhtäkkiä olet väistämätön.

kyllä, se on totta. Olen ollut kauan maan alla. Kurkistin bunkkeristani, hyppäsin sieltä ja tein kaikenlaista, mikä tuli esiin sattumalta samaan aikaan. Mutta palaan bunkkeriin heti, kun olen puhunut kanssasi.

se, mikä toi sinut viime aikoina takaisin julkisuuteen, oli Donald Trumpin kanssa CBS: lle tekemäsi kuuluisa haastattelu vuodelta 1990. Jälkikäteen ajateltuna sen olisi pitänyt olla sapluuna sinua seuranneille toimittajille. Sinä omistit hänet ja haastoit hänet järjettömistä asioista, joita hän sanoi: ”En pidä julkisuudesta.”Ja sitten hän sanoo:” Olen New Yorkin suurin rakennuttaja.”Ja sinä huomautit,” sinulla on kaksi rakennusta.”Kaikki New Yorkissa siihen aikaan asuneet tiesivät, että hän oli naurettava, naurettava ihminen. Ja sinä soitit hänelle hänen paskapuheistaan. Mitä muistat siitä kohtaamisesta?

kun kyseisen ohjelman vastaava tuottaja kertoi minulle, että teemme haastattelua Trumpin kanssa ja sanoin, että ”en ymmärrä miksi. Hän on sietämätön, enkä ymmärrä sen tarkoitusta.”Mutta olin ohjelman ankkuri ja ainoa kirjeenvaihtaja, ja minun piti täyttää tunti joka viikko. Tein sen vastahakoisesti. Ja hän istuutui ja alkoi jatkaa matkaansa. En kestänyt sitä. Haastattelin 70-luvun poliitikkoja viiden vuoden ajan Capitol Hillistä, Valkoisesta talosta ja Pentagonista. Olin tottunut tähän bloviating käyttäytymiseen ja osasin taistella sitä vastaan. Palasin vanhaan kokemukseeni ja sanoin juuri sen, mitä silloin ajattelin, eli: ”pilailetko?”Hän ei ollut kovin iloinen siitä, niin paljon, että mieheni ja minä nähdä hänet näissä Julkkis golf turnauksissa, klo pre-cocktail puolue, hän sanoi Hei mieheni, Maury . Mutta hän ei välittänyt minusta kuin en olisi edes ollut siellä, että olin näkymätön. Oli aika järkyttävää, että minusta tuli yhtäkkiä näkymätön. Hän oli hyvin lapsellinen.

connie chung
Connie Chung in the Oval Office 1969

Connie Chung

oli kuin hän olisi lukenut Megyn Kelly käsikirjoitti 20 vuotta ennen Megyn Kelly-haastattelua. Hän meni Joan Riversin ohjelmaan ja sanoi sinua ilkeäksi. Hän sanoi, että olit lähettänyt hänelle ruusuja ja että hän katkaisi ruusujen päät ja lähetti varret takaisin sinulle.

en muista sitä. Muistan lähettäneeni hänelle ruusuja, koska halusimme tehdä jatko-osan, sillä heti haastattelun jälkeen, heti seuraavana päivänä, Trump ilmoitti erostaan Ivanasta. Haastattelussamme hän kertoi Ivanan olevan hänen paras ystävänsä.

Oh, se on oikein. Kysyit häneltä: ”Donald, kuka on paras ystäväsi?”Se oli hetki luulin todella sai hänet tavalla, että mikään Lehdistö vuonna 2016 sai hänet. Koska hänellä oli niin paljon vaikeuksia sen kysymyksen kanssa. Sen näki, että hän oli mies ilman ystävää, ettei hän ymmärtänyt ystävyyttä. Muistatko tämän?

Kyllä. Olet oikeassa. Tiedäthän, että joskus huomaa, kun ihmiset eivät puhu totta? Eikä televisio valehtele. Television viehätys on siinä, että ihmisen kasvoja voi katsoa ja tuomita. Kun Henry Kissinger sanoi: ”Rauha on käsillä, kaikki katsoivat häntä ja sanoivat:” Todellako? Onko Vietnamin sodan loppu todella lähellä?”Ei ollut.

kun katselit risea vuonna 2016, ajattelitko, että media ei vain hoida tätä kaveria oikein? Että Connie Chungia olisi pitänyt olla enemmän?

i hate to tell you, but I would scream at the television. Neliskanttiselle laatikolle ei saisi puhua, mutta televisiolle huutaminen kiinnosti. ”Kysy häneltä tätä! Kysy sitä häneltä.”Mutta en voi syyttää toimittajia tukku, koska mielestäni oli paljon toimittajia, jotka eivät kyseenalaista häntä armottomasti ja mitä he tekivät oli, he eivät ottaneet häntä vakavasti. Mutta valitettavasti he antoivat hänelle aikaa televisiossa ja tilaa bloviate.

and then there was your cameo on the Undoing interviewing Hugh Grant. Olit loistava siinä, mutta se oli hyvin outoa. He eivät näyttäneet kasvojasi lähietäisyydeltä. Joka kerta kun puhuit, he leikkasivat reaktiokuvat ihmisistä, jotka katsoivat sinua ja Hugh Grantia TV: stä. Mitä kävi?

Damned if I know! Kun tein sen, se oli minulle aivan uusi kokemus, koska en tee kävelyretkiä tai cameoita elokuvissa tai mitä tahansa. Viime vuonna minua kysyi Ellen Chenoweth, tämä loistava roolittaja, joka on ystäväni Vicki Gordonin ystävä. Sanoin, että totta kai. Kuvauksissa Hugh Grant esitti kysymyksiä asianajajansa läsnä ollessa. Kysymykset, jotka David E. Kelley ja hänen kirjoittajaparinsa Matthew Tinker, joka sattuu olemaan Grant Tinkerin pojanpoika. Joten kysyin heiltä, Voinko muuttaa sanoja hieman, jotta se kuulostaisi enemmän kysymyksiltä, joita kysyisin?

Joo. Tuo ei ole rohkeaa. ”David E. Kelley, Voinko kirjoittaa sinut uudelleen?”

tarkalleen. Minullahan oli röyhkeyttä. Ja tämä on hullua. Matthew Tinker soitti minulle uudelleen kirjoitettuani ja sanoi: ”Davidille se sopii.”Olin ällikällä lyöty. Kirjoitan David E. Kelleyn uudelleen. Oletko tosissasi? Tanskalaisohjaaja kysyi kuvauksissa, mitä toiselle käsikirjoitukselle tapahtui.”David E. Kelley antoi minun kirjoittaa sen uudelleen.”Hän sanoi:” Voi ei, palaamme alkuperäiseen.”Ajattelin, että Voi paska. Nyt minun on opeteltava ulkoa uusia kysymyksiä, jotka eivät kuulosta minulta.”Joten luulen, että joko näytän niin vanhalta ja niin kauhealta, että hän päätti pelastaa minut itseltäni, tai todennäköisemmin minä vain ärsytin häntä. Kun Hugh Grant istui alas, hän näytti murskaantuneelta. Solmio oli vinossa ja minulla on pakko-oireinen. Sanoin: ”Hugh, suorista solmiosi.”Ja hän korjaa sen. Yksi kaulus oli puvun ulkopuolella. Sanoin: ”Hugh, korjaa se.”Hän näytti Rodney Dangerfieldiltä. Kuten Broadcast Newsissä, ajattelin, että hänen pitäisi istua takin selässä, jotta se olisi siisti eikä hän näyttäisi Rodney Dangerfieldiltä.

kerroitko hänelle tämänkin?

Kyllä. Olin aikeissa. Se on taas chutzpah. Aioin tehdä sen. Hän sanoi: ”mitä nyt?”Ja tanskalaisohjaaja katsoo minua ilkeästi kuin mitä helvettiä luulet tekeväsi? Olen ohjaaja.

kaikki hyvin. Tiedäthän Hugh Grantin maineen? Jon Stewart kutsui häntä huonoimmaksi vieraaksi Daily Show ’ ssa. Hän oli tehnyt kaikkien elämän kurjaksi.

Oh, niinkö? Hän ei ollut kovin ystävällinen. Olin haastatellut häntä seuraavaan elokuvaansa neljien häiden ja hautajaisten jälkeen. Kun näin hänet kuvauksissa, sanoin: Haastattelin sinua neljien häiden ja hautajaisten jälkeen. Muistatko?”Ja hän sanoi:” Ei.”Joten menin,” okei.”

joten kun suuri ilta koittaa, sinä ja Maury istutte television ääreen katsomaan, kun tähtenne kääntyy tuhoon. Mikä oli reaktiosi, ja kenet kutsuit puremaan?

Maury oli niin lumoutunut, että nukahti. En soittanut kenellekään. Katsoin televisiota ja ajattelin, että taisin suututtaa hänet tai jotain.”

pidin koko the Undoingin loppua hirvittävänä pettymyksenä.

ei voisi olla kanssasi enempää samaa mieltä. Olin pettynyt. Luulin, että se oli niin mahtava.sitten se putosi jyrkänteeltä, eikä siinä ollut mitään loppua.

oliko sinulla teoria siitä, kuka sen teki? Luulin, että se olisi kaunis blondi asianajaja, ystävä.

luulin, että se oli Donald Sutherland, isä. Saanko kertoa, mitä heidän olisi pitänyt tehdä?

Kyllä, kiitos.

sen olisi pitänyt olla Nicole Kidman, joka teki sen lavastaakseen hänet. Hän lavasti hänet todistajanlausunnollaan, mikä oli nerokasta häneltä, mutta hänen olisi pitänyt olla myös tappaja.

rakastan sitä. Et vain korjannut omia repliikkejäsi, vaan myös David E. Kellyn juonen. Jos he julkaisevat sen uudelleen, he ottavat koko kohtauksen pois vain sen takia, luulisin. Emme edes kuule sinua siinä.

ei, olet oikeassa! Olen kuollut. Olen niin kuollut mies.

Chung vuonna 1984 Ken Boden, Chris Wallacen ja Don Oliverin kanssa vuonna 1984

olet ollut uutisbisneksessä 70-luvulta lähtien, monet varmasti tuntevat sinut parhaiten esiintymisistäsi late night with David Lettermanissa 80-luvulla. Suhteesi David Lettermaniin oli todella kuuma. Ette voi keksiä sellaista kemiaa kuin teillä kahdella oli.

olen samaa mieltä. Olin ihastunut häneen ja hän minuun. se oli selittämätöntä siinä suhteessa, mutta en ollut ihastunut häneen. Tiedätkö, mitä tarkoitan?

Ei. Selittää.

no, rakastan ihmisiä, joilla on huumorintajua ja jotka ovat hurmaavia ja hän oli se, kun hän oli lähetyksessä. Lähetyksessä hän on pimeänä. Hän on kvetch, goyishe kvetch.

mutta oliko hän kanssasi? Kun Veit hänet ostoksille ja hammaslääkäriin, hän oli ihastunut sinuun. Hän oli niin kateellinen Maurylle, että kutsui tätä vain ”Murrayksi.”

se on aivan totta. Sanoin: ”mennäänkö joskus pizzalle?””Hän sanoi: ”Ehkä”, ja minä sanoin: ”tuon Mauryn.”Ja hän sanoi:” Ei.”

oliko tämä kameralla vai pois päältä?

anna minun ajatella. Pizzaosuus oli ehkä kamerassa, mutta taisin sanoa, että miksemme tapaisi?”Ja pohjimmiltaan hänen vastauksensa oli,” vain jos Maury ei tule, liian.”

Lettermanissa tehtiin usein vihjailevia huomautuksia Mauryn koon 12 kengistä. Näytit uskovan, että on olemassa, ah …

korrelaatio.

Kyllä. Onko korrelaatiota?

anna minun muistella sitä, kun seurustelin. Itse asiassa en, koska olen nähnyt ilmiön käänteisenä.

niin … pienet jalat, iso jäsen?

tai päinvastoin.

sinä ja Maury tapasitte, kun olitte molemmat ankkureina KNXT: ssä, nyt KCBS: ssä Los Angelesissa ja päätyitte seurustelemaan hänen saatuaan potkut. Olit kerran L. A: ssa ja tapailit muita, kun hän työskenteli San Franciscossa ja Philadelphiassa. Hän on viitannut filmitähtiin, joita tapailit. Keitä he olivat?

tässä kohtaa pitää oikeasti odottaa Kirjaani.

Todellako? OK. Kun luen sen tästä kirjasta, onko se tyydyttävää vai tuleeko se olemaan kuin kolmas pääosa jossain kauheassa tv-elokuvassa? Onko se iso?

Joo.

Onko se iso?

no, siis …

Ei! Tähti. Ei kenkä tai vastaavuus. Onko se iso tähti?

Joo.

kuten Warren Beattyn taso?

i am not talking!

koska olen ollut naimisissa niin kauan kuin olen ollut, minulla on joskus näitä kaikuja, joissa ajattelen romanttisia polkuja, joita en ole valinnut. Olisiko mitään voinut tapahtua, jos olisit tehnyt jotain Lettermanin kanssa?

Ei. Ei, koska hän on täysin eri ihminen. En voi syleillä pimeitä ihmisiä.

muistan vain, että hän heräsi henkiin, kun olit paikalla. Milloin näit, että hän oli pimeä?

kun pyysin häntä olemaan vitsailematta siitä, että saan lapsen. 90-luvulla, urani loppupuolella, päätimme mieheni kanssa, että itse asiassa se oli mieheni, joka sanoi: ”täytät 40 30 sekunnissa ja jos emme tee asialle nyt jotain …” mutta se ei ollut niin helppoa.

sinä ja Maury yrititte saada lapsen oli iso uutinen siihen aikaan. Tulitko monologeihin?

Joo. Se oli iso ja hauska aihe kaikille! Se jatkui vuoden, kaksi vuotta. Jonkin ajan kuluttua kaikki muut hylkäsivät Vitsit. Joten kun se meni kolme vuotta tai neljä vuotta ja Dave oli vielä tehdä vitsejä siitä, menin hänen toimistoonsa ja toisen kerran kirjoitin hänelle mukavan viestin sanomalla, ” Voitko lopettaa vitsejä?”Eikä hän suostunut siihen. Hän vain jatkoi vitsailua. Ero oli selvä, kun Jay Leno soitti minulle. Leno sanoi: ”Ajattelin vitsailla, että haluat lapsen. Sopiiko se?”Pidin tauon ja sanoin:” anna mennä vain. Eipä kestä.”Hän sanoi:” Kuulin taukosi. En tee sitä.”Ajattelin,” mikä mensch.”

connie chung
Maury Povich ja Connie Chung olivat KNXT LA: n apuankkureita 1970-luvulla

kun sinut palkattiin CBS: lle 1989 olit suuri tähti NBC: llä, ja CBS: n mukaan sait 2 miljoonaa dollaria vuodessa. Vaikka otit työpaikan CBS: ltä, jatkoit silti iltamyöhään. Dave hoki muun muassa: ”kuinka pian voimme etsiä Dan Ratherin hikoilemaan?”Olit menossa yli verkkoon ja olit tuomassa off-the-charts Q luokitus ja Dan Rather oli tunnettu ottaa joitakin alhaisin Q luokitukset TV uutiset. Kertoivatko CBS: n johtajat, että iltauutisten ankkurointi voisi olla tulevaisuutesi?

vuonna -90, tuolloin ei. Mutta vuonna -92 allekirjoitin uuden kolmivuotisen sopimuksen, ja siinä he takasivat, että jos iltauutiset menisivät uutisankkuriformaattiin, minä olisin se oikea.

päädyit Dan Ratherin kakkosankkuriksi vuonna 1994. Tunsit Barbara Waltersin. Hän oli ankkuroinut yhdessä Harry Reasonerin kanssa ja sitä pidettiin suurena katastrofina. Kumppanuudet showbisneksessä ja uutisissa eivät usein onnistu. Ohukainen ja Paksukainen. Martin ja Lewis. Matt Lauer ja Ann Curry. Rather oli tehnyt uutissooloa kymmenen vuotta. Luulit, että hän suuttuisi.

jälkikäteen. Mutta koska olen tuollainen vanha uutispersoona, vielä nykyäänkin minussa on uskomaton naiivius. Silloin ajattelin, että tämä on mahtavaa. Tämä toimii hyvin.”

se ei tehnytkään. oliko suhteesi aika kolea alkumatkasta?

in person, Rather is a Texas friendly kind of guy, he ’ s very Texas gentlemanly and everything is always just fine, ”How are you?”ja” You ’ re looking very good today.”Siellä oli paljon, että tekeillä.

kaikesta siitä folkmaisuudesta häntä on kuvailtu ihmiseksi, jolla on erittäin terävät kyynärpäät.

Jos käänsin selkäni, minusta tuntui kuin olisin psyko-kohtauksessa suihkussa.

Tarkoitatko hiekoitusta mediassa? Oli ollut puhetta, että oli pikemminkin kylvetty negatiivisia tarinoita.

ilmeisesti niin, mutta en ole varma. Bernard Goldberg sanoi olleensa kerran Dan Rathin vieressä ja kuulleensa Dan Rathin levittävän minusta epätarkkoja tietoja radioasemalle. En tiedä, onko se totta.

vuonna 1995, kahden vuoden pestin jälkeen, CBS erotti sinut CBS Evening Newsistä. Tuntuiko tämä urasi päättymiseltä?

Kyllä. Olin ensimmäinen nainen CBS Evening Newsin ankkurina. Se oli minulle iso juttu, unelmatyöni. Halusin aina olla Walter Cronkite ja pystyin istumaan puoliksi Walter-sedän tuolissa, mutta se riitti minulle. Mutta en ole koskaan ollut sellainen ihminen, joka istuisi siinä ja voi minua ja itkisi, itkisi, itkisi. Minä suuttuisin. Ja sitten oli tämä kiinalainen juttu, kasvojen menettäminen, mikä ei ole siistiä. En osaa kuvailla sitä muuten, mutta se on enemmän kuin noloa.

jälkeenpäin mediassa syttyi eräänlainen sota sinun ja CBS: n välillä. CBS: n lähteiden mukaan olit liian tabloidi, koska jahtasit Tonya Hardingin ja OJ Simpsonin juttuja. Halusitko juosta sellaisten tarinoiden perässä?

kun OJ Simpsonin tarina tuli esiin ja he sanoivat: ”sinun täytyy mennä.”Luulen, että Dan Rather oli menossa Haitille haastatteluun cédras uskon. Halusin Haitiin tekemään uuden haastattelun. Ajattelin, että olisi hienoa, että tekisimme molemmat haastatteluja. He vaativat minua haastatteluun. Kadun sitä, että tein niin monta juttua pakon edessä.

ja tässä vaiheessa sanoitko heille: ”ei minun hommani. Olen CBS: n iltauutisten juontaja! Ulos toimistostani!”

If I resisted they ’ d put the squeeze on me. Kadun varmaan eniten sitä, etten sanonut ihan samaa kuin sinä. Tämä on merkillistä, Andrew. Maury ja minä olimme käyneet läpi pitkän matkan yrittäen saada lasta. Minut jätettiin CBS: lle vuonna 1995, mutta noin kaksi vuotta aiemmin aloitimme prosessin, jossa yritimme adoptoida lapsen. Olin menettänyt unelmatyöni perjantai-iltana ja heti seuraavana aamuna saimme puhelun adoptiojuristiltamme, joka sanoi: ”Minulla on sinulle vauva.”Ja se oli poikamme. Se oli onnenpotku. Eikö olekin ihmeellistä?

connie chung
Chung with President Bill Clinton in 1993

CBS/Courtesy Connie Chung

But with all that love in your life pystyitkö vielä kokemaan kaikki inhon, vihan ja kostonhalun tunteesi, kun kaikki tämä rakkaus keskittyi tähän pieneen vauvaan?

Oi, kannan varmaan vieläkin syvää kaunaa.

kun olit CBS: llä, miehesi show Maury oli nousujohteinen. Tuntuuko sinusta, että hänen tv-uransa vaikutti sinuun?

en usko. Hän sanoi aina olevansa Herra Chung ja pönkitti minua. Voin kertoa, etten olisi selvinnyt urastani ilman häntä. Kun tulin kotiin, hän tulkitsi pomon minulle tekemiä asioita, joita hän piti tyypillisenä miehisenä mielensäpahoittajana. Hän sanoisi: ”Connie, hän mielistelee sinua.”Ja minä sanoin, niinkö? Minulla oli uskomaton kyky olla naiivi. En ihan tajua.

puhut paljon siitä, että kilpailet Tonya Hardingin tavoin ns. Miksi tapaamme aina Barbara Waltersin ja Diane Sawyerin? Miksi tätä pidetään naisten areenana?

se on aika yksinkertaista. Miehet kieltäytyvät matelemasta. ”Olemme liian hyviä. Olemme matelun yläpuolella. Nimeni on Dan Rather, Tom Brokaw, Peter Jennings, Mike Wallace ja Morley Safer. emme anele haastatteluja. Emme yritä helliä itseämme heille. Pyydämme virallisesti presidenttejä haastatteluihin verkon kautta, mutta emme lähde niiden flimflaamien perään, jotka ovat juuri sattuneet uutisoimaan.”

OK, so you left CBS but Dan Rather never got out of third place and then 2005, he had a kind of frog march out of CBS headquarters. Lähditkö juhlimaan ampumalla kiväärillä ilmaan? Tunsitko itsesi oikeaksi?

”Schadenfreude” sanoisi asian pähkinänkuoressa. Minulla ei ollut kovin hyviä kokemuksia monista miesvankkureista, koska he kärsivät jostain bigshot-Itiksestä, ja se on tavallaan suuruudenhulluutta ja tavallaan narsistista käytöstä ja tunnetta kyvyttömyydestä lopettaa puhuminen.

NBC: llä tuurasit usein tänään Jane Pauleyta Bryant Gumblen rinnalla. Kärsikö hän isosta kihosta?

sanoisin niin. Istuin hänen vieressään, mutta olin näkymätön. näimme hänet samoissa golfturnauksissa. usein olin näkymätön myös hänelle. Mutta viime vuosina hänestä on tullut eri mies.

Mitä tapahtui?

hän meni naimisiin ihanan naisen kanssa . Hän sanoi: ”Mitä välillänne onkaan, emme tee sitä enää.”

Chung aviomiehen Maury Povichin ja Pojan Matthew ’ n kanssa

Connie Chungin kanssa

jätettyäsi CBS: n adoptoit pojan, Matthew ’ n, ja jäit kotona hänen kanssaan kaksi vuotta. Sitten Roone Arledge soitti ja liityit ABC Newsiin, jota dominoivat Barbara Walters ja Diane Sawyer. Millaista oli kilpailla niiden kahden naisen kanssa?

olin taas naiivi. Kun menin ABC: lle, liityin sekä Barbaran että Dianen seuraan ja ajattelin, että tästä tulee mahtavaa. Kolme naista tulee toimeen.”Olin niin tyhmä. Pelasin aina myyräpeliä. Nostin pääni pystyyn, ja yksi heistä otti vasaran ja läimäytti minut takaisin pieneen kolooni.

miltä tuntuu olla Barbara Waltersin tai Diane Sawyerin polvilumpio?

no, se ei ole toisin kuin mitä Tonya Harding teki Nancy Kerriganille.

tietääkseni kukaan ei oikeasti tullut toimistoosi ja lyönyt sinua alumiinisella pesäpallomailalla. Mitä kävi?

oli aina kova kilpailu saada kuuma tarina du jour, mitä se sitten olikin. Uutisissa olleille tulvii haastattelupyyntöjä. Kun olin NBC: llä, tein sen NBC: lle ja kun olin CBS: llä, tein sen CBS: lle. Mutta kun pääsin ABC: lle, sekä Diane että Barbara olivat samalla areenalla—yrittäen päästä valtaviin haastatteluihin. Mutta kun yritin lähteä heidän peräänsä, minulle sanottiin, etten voi. Barbara ja Diane olivat ainoat, jotka pystyivät kilpailemaan haastattelusta, ja minun piti perääntyä. Barbara ja Diane miettivät, kuka saisi haastattelut, ja minä olin aina ulkona kuvioista.

puolen vuoden ajan vuonna 2006 sinulla ja miehelläsi oli show nimeltä Weekends with Maury and Connie. Lähtökohta oli, että pelasitte tyyppiä vastaan. Hän osoitti olevansa ohjelmaansa fiksumpi ja sinä hauskempi. Hänen show ’ nsa on onnistunut, mutta ei korkeasävyinen. Onko hänellä epävarmuutta tai pelimerkkiä sen suhteen?

hän on erittäin hyvin lukenut, Hän on historian harrastaja, politiikan harrastaja, ja hän tietää niin paljon. Hän on hyvin huomaavainen. Hän on älykäs. Olen sanonut hänelle miljoona kertaa: ”voisit tehdä intellektuellien haastatteluohjelman ja pyörittää ympyrää dodojen ympärillä.”Kun Charlie Rose teki ohjelmaansa, hän puhui itsestään niin paljon. Sanoin, että voisit tehdä niin hyvän haastatteluohjelman, koska olet niin fiksu.”Hän sanoi:” kunhan tiedät sen, Olen kunnossa.”Ajattelin, eikö olekin mielenkiintoista?

finaaliesityksessä lauloit Bob Hopen ”Thanks For the Memories” istuen flyygelin päällä todella kauniissa mekossa ja pitkissä hanskoissa. Siitä puhuttiin tuolloin paljon ja se oli yksi YouTuben katsotuimmista videoista. Otit varmaan pari lasia samppanjaa, että uskalsit tehdä noin.

tiedätkö mitä? Toisella harteillani oli hullu ihminen ja toisella hyvä, vankka Kansalainen. Koko urani ajan kunnon kansalainen sanoi minulle: ”Älä tee sitä. Mitä ikinä ajatteletkin, älä tee sitä. Pilaat urasi.”Ja se hullu toisella olkapäällä sanoi:” Älä viitsi, mitä hittoa? Jos haluat pitää hauskaa, tehdä jotain vähän erilaista, siitä vain. Olkoon.”Eli niin sanottu hyvä tyyppi. Kun lähdin verkosta ja otin suoran takin pois, sekosin vähän. He eivät voi pakottaa minua tähän. He eivät voi pakottaa minua siihen. He eivät voi sanoa, että sinun täytyy mennä tuuraamaan Tonya Hardingia tai oj Simpsonia. Voit tehdä mitä haluat. Minulla on hullu koomikko, joka huutaa ulos minusta. En osaa laulaa. Se ei ollut yritys laulaa key. Liukuin pianon päältä hassulla tavalla. Kaiken piti olla yhtä sotkua. Kaikki ottivat sen vakavasti ja luulivat, että olin seonnut.

aina kun näen sinut ja Mauryn yhdessä, voin sanoa kauneinta, mitä voin sanoa kenestä tahansa, joka on ollut naimisissa yhtä kauan kuin sinä. On selvää, ettette vihaa toisianne. Välillänne tuntuu olevan aitoa kiintymystä.

no, koronaviruksen karanteenin aikana olimme alttiita kannibalisoimaan toisiamme. En voinut uskoa, kuinka monia asioita hän ei osannut tehdä.

kuten mitä?

Imurointi.

se on aika itsestään selvää, eikö? Kytket sen ja liikutat sitä kädelläsi.

Kyllä. Mutta liikutat sitä eteen-ja taaksepäin. Hän teki sen kuin leikkaisi nurmikkoa. Hän meni oikealta vasemmalle. Napanuora sotkeutui, ja hän meinasi kaatua. Sanoin: ”Oletko tosissasi? Etkö osaa imuroida?”

miehellä on ollut show ’ta vuodesta -91. En voi edes kuvitella, kuinka paljon varallisuutta hän on kerännyt siitä. Oletettavasti kun pääsee viihteen tilaan yhtä paljon kuin hän, ei tarvitse käyttää imuria.

hän on pärjännyt hyvin. Vanhemmat eivät uskoneet, että hän selviäisi teinivuosistaan, eivätkä uskoneet hänen pystyvän elättämään itseään. Mutta luulen, että jossain vaiheessa hänen isänsä lopulta sanoi: ”Luulen, että tulet kuntoon.”Ja se oli tunteellinen hetki Maurylle, koska hän oli aina ollut paha poika.

muistan, että sanoit kerran haastatelleesi OJ: n äitiä

Kyllä. Eikä hänellä ole hampaita. Soitin miehelleni ja sanoin: ”Maury, haastattelen OJ: n äitiä, jolla ei ole hampaita.”Ja hän sanoi:” jukra, minun ohjelmassani annamme niille hampaat.”

onko se totta? Olen ollut Stamfordin keskustassa Connecticutissa ennenkin ja katsellut ihmisiä ja mietin, olenko zombi-maailmanlopussa. Sitten tajusin, että he olivat siellä miehesi ohjelmassa.

the Maury show, yeah.

joten, jos sinulla on dently-vamma, Maury antaa sinulle hampaat? Ovatko nämä vain hampaita lähetystä varten vai voitko tuoda ne kotiin mukanasi? Ehkä kaikille on vain yhdet hampaat?

tästä on monta vuotta, joten en tiedä, vieläkö hampaita laitetaan, mutta en tiedä, antaisivatko ne vain jonkinlaisen purentalautasen vai vievätkö ne oikeasti ihmisen hammaslääkäriin ja korjauttaisivat hänet. En tiedä.

se oli minulle vähän yllätys. Toivottavasti Maury ei käsitä tätä väärin, mutta tuntuu, että kun menen siihen ohjelmaan, menen nimenomaan sellaiseen hampaattomaan fiilikseen.

no, ymmärrän. Mutta ehkä tässä tapauksessa-he voisivat artikuloida paremmin hampailla.

Tuskin tiesin, että hän oli ihmisystävä. Se on kuin leluja totsille, mutta hampaat…

hampaat puheelle!

hampaat puheeseen, Kyllä. Sillä lailla! Yllätyin kuullessani, että on olemassa marihuanakanta nimeltä ” Connie Chung.”

you know, Andrew, there is nothing I am more proud of, nothing. Voit ottaa Pulitzerisi, Emmysi, ihan miten vain. Tämä saapuu.

oletettavasti olet kokeillut sitä. Kerro ruohosta. Miksi sen nimi on Connie Chung? Millaista se on?

en vastaa tuohon. Mutta sitä on helppo kasvattaa. Minua on helppo kasvattaa. Olen vähän huollettu, mikä on mielestäni fantastista. Minulla on kaunis kukka. Olen hyvä stressissä. Toisin sanoen, jos sinulla on deadline, voin helpottaa stressitunteitasi.

Maury on sanonut kokeilleensa sitä, enkä voi kuvitella, että annatte Mauryn kokeilla ruohoa, ettekä kokeile ruohoa. Aloin miettiä sitä ja mietin, että oletko yksi niistä salaisista pilviveikoista.

Voi ei. Ei, ei, hyvänen aika. Kokeilin sitä yliopistossa, mutta vain yhden tyypin kanssa, johon luotin. hän oli mahtava ja nauroimme paljon.

OK Last thing. Tee tämä loppuun. Ihastuttavin mies, jonka olen koskaan tavannut uutisalalla, oli … .”

yhteislähdössä se oli Jess Marlow. Hänen kanssaan oli ilo työskennellä. Walter Cronkite oli paras. Hän oli niin mukava.

Cronkite näytti olevan hyvin kiintynyt sinuun. Miten olisi halveksittavin mies, jonka olet koskaan tavannut uutisissa?

You know what, I ’ d rather not.

säästätkö sen kirjaasi varten?

Ei, mieluummin En. Mieluummin en sano!

aiheeseen liittyvää: Connie Chung avautuu Katoamistempustaan ”The Undoingissa”, David Lettermanissa, ja lisää

pysy L. A.: n tuoreimman ruoka-ja kulttuuriteon päällä. Rekisteröidy uutiskirjeitä tänään.

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *