Connie Chung se uvolní na Donalda Trumpa, Dan Rather, Dave Lettermana a nejkonkurenceschopnější Ženy v televizi

možná to byl nejhorší rok v paměti, ale na konci roku 2020 bylo jedno jasné místo: dlouho opožděný návrat Connie Chung do veřejného života. V tomto rozhovoru pro Originály podcast, Chung výpisy z Gatorade chladič plný čaj o ní zprávy kolegy Dan rather, Barbara Walters, a Diane Sawyer, nemluvě o „nesnesitelné“ dotazovaný Donald Trump, její nevrlý partner v Zkázou, a jednou Pozdě v Noci flirt-kolega David Letterman.

Zatímco tyto objevy mohou mít plodil mezinárodní titulky, když první epizoda klesla na 17. prosince, zde, výhradně, vyhřívat v celou novou sadu Chung zpověď: jak 74-rok-starý network news legenda cítil o časté Today show cohost Bryant Gumbel, co očekávat, když vzorků její stejnojmenné plevel, kmen, stejně jako příběhy z ní sexy L. a. dnů, než ji 1984 manželství s Maury Povich, když bydlela práce coanchoring KNXT (nyní KCBS) novinky a stále plné ruce práce s alespoň jedním A-seznam hvězda.

před několika lety měl Matthew McConaughey jakýsi McConaissance. Myslím, že jsme teď uprostřed vaší Connie-ssance. Na roky jsi zmizel a najednou jsi nevyhnutelný.

Ano, Je to pravda. Byl jsem v podzemí dlouho, dlouho. Tak jsem se podíval ze svého bunkru a pak jsem vyskočil a udělal jsem spoustu věcí, které se objevily, shodou okolností, ve stejnou dobu. Ale hned po rozhovoru se vracím do bunkru.

to, co vás nedávno přivedlo zpět na veřejnost, bylo opětovné vysílání slavného rozhovoru z roku 1990, který jste udělal s Donaldem Trumpem pro CBS. Při pohledu zpět, měla to být šablona pro reportéry, kteří vás sledovali. Vlastnil jsi toho chlapa, vyzval ho na všechny absurdní věci, které říkal, jako, “ Nemám rád publicitu.“.“A pak říká:“ Jsem největší vývojář v New Yorku.“A vy jste zdůraznil,“ máte dvě budovy.“Každý, kdo v té době žil v New Yorku, věděl, že je to směšný, směšný člověk. A vy jste mu volal na jeho kecy. Co si z toho setkání pamatujete?

když mi výkonný producent tohoto konkrétního programu řekl, že děláme rozhovor s Trumpem ,řekl jsem: „nevidím důvod. Je nesnesitelný a nevidím v tom smysl.“Ale byl jsem kotvou a jediným korespondentem v programu a každý týden jsem musel vyplnit hodinu. Tak jsem to neochotně udělal. A on se posadil a začal pokračovat v cestě, kterou udělal. A já to prostě nemohl vydržet. Pět let jsem dělal rozhovory s politiky v 70. letech a zabýval se Capitol Hill, Bílým domem a Pentagonem. A byl jsem zvyklý na toto bloviantní chování a věděl jsem, jak s ním bojovat. Tak, jen jsem se vrátil ke své staré zkušenosti a jen řekl přesně to, co jsem si myslel v té době, který byl, “ Děláš si srandu?“Nebyl z toho moc šťastný, natolik, že jsme ho s manželem viděli na těchto golfových turnajích celebrit, na pre-koktejlovém večírku, pozdravil mého manžela Maury . Ale úplně mě ignoroval, jako bych tam ani nebyla, že jsem neviditelná. Bylo docela šokující, že jsem se najednou stal neviditelným. Byl velmi dětinský.

connie chung
Connie Chung v Oválné pracovně v roce 1969

Zdvořilost Connie Chung

bylo To, jako by byl čtení Megyn Kelly script 20 let před Megyn Kelly rozhovor. Potom šel do show Joan Riversové a řekl, že jsi odporný, nazval tě lehkým. Řekl, že jste mu poslali růže a že odřízl hlavy růží a poslal stonky zpět k vám.

to si nepamatuji. Vzpomínám si, že jsem mu poslal růže, protože jsme chtěli udělat následnou kontrolu, protože hned poté, co jsem udělal rozhovor, hned druhý den, Trump oznámil svůj rozvod s Ivanou. Ale během našeho rozhovoru mi řekl, že Ivana je jeho nejlepší kamarádka.

Oh, to je pravda. Zeptal ses ho, “ Donalde, kdo je tvůj nejlepší přítel?“To byl okamžik, kdy jsem si myslel, že jste ho opravdu dostali takovým způsobem, že ho v roce 2016 nedostal žádný tisk. Protože s tou otázkou měl tolik problémů. Dalo by se říct, že to byl člověk bez přítele na světě, že nerozuměl přátelství. Pamatuješ si to?

Ano, mám. Máš pravdu. Víte, jak někdy můžete říct, když lidé neříkají pravdu? A také televize nelže. Kouzlo televize je, že můžete podívat na tvář osoby a myslím, že se můžete soudit. Když to, Henry Kissinger řekl, „Mír je na dosah ruky,“ myslím, že se na něj všichni podívali a šli, “ opravdu? Je konec války ve Vietnamu opravdu na dosah ruky?“Nebylo.

Když jste v roce 2016 sledoval rise, myslel jste si, že média toho chlapa prostě nezvládla správně? Že v odpovědi na něj mělo být více Connie Chung?

nerad vám to říkám, ale křičel bych na televizi. Neměl bys mluvit s hranatou krabicí, ale já jsem byl opravdu do řvaní na televizi. „Zeptej se ho na tohle! Zeptej se ho.“Ale nemůžu se divit reportérům, protože si myslím, že tam bylo hodně reportérů, kteří ho nemilosrdně zpochybňovali a to, co dělali, bylo, nebrali ho vážně. Ale bohužel mu dovolili čas v televizi a prostor bloviate.

a pak tu byl váš portrét na Zkázonosném rozhovoru s Hughem Grantem. Byl jsi v tom skvělý, ale bylo to velmi zvláštní. Zblízka ti neukázali obličej. Pokaždé, když jste mluvil, odřízli reakce na záběry lidí, kteří vás a Hugha Granta sledovali v televizi. Co se stalo?

zatraceně, jestli to vím! Myslím, když jsem to udělal, byla to pro mě úplně nová zkušenost, protože nedělám procházky nebo portréty ve filmech nebo cokoli jiného. Tak, minulý rok mě požádala Ellen Chenoweth, tato úžasná castingová režisérka, kdo je přítel mé kamarádky Vicki Gordonové. A já řekl, jasně. To, co to činilo, se dělo na scéně, kladení otázek Hugha Granta za přítomnosti jeho právníka. Otázky, které napsal David E. Kelley a jeho partner pro psaní, Matthew Tinker, který je náhodou vnukem Granta Tinkera. Tak, zeptal jsem se jich, mohu trochu změnit slova, aby to znělo spíš jako otázky, které bych položil?

Jo. To není ballsy nebo tak něco! „Davide e. Kelley, nevadí, když tě přepíšu?“

přesně. Měl jsem troufalost, že? A tady je ta šílená věc. Matthew Tinker se ke mně vrátil poté, co jsem přepsal, a on říká, “ David je s tím v pořádku.“.“Byl jsem unešen. Přepisuji Davida E.Kelleyho. Děláš si srandu? Tak jsem se objevil na natáčení a dánský režisér řekl: „co se stalo s druhým scénářem?“A já řekl:“ David E. Kelley mi to dovolil přepsat.“Řekla:“ ale ne, vracíme se k originálu.“A pomyslel jsem si, sakra. Teď si musím zapamatovat celou novou sadu otázek, které nezní jako já.“Takže si myslím, že buď vypadám tak starý a tak strašný, že se rozhodla zachránit mě před sebou, nebo spíš jsem ji jen naštval. Protože když se Hugh Grant posadil, vypadal celý zmačkaný. Jeho kravata byla šikmá a já jsem velmi OCD. Tak jsem řekl: „Hughu, narovnej si kravatu.“A on to opraví. A pak byl jeden límec mimo jeho oblek. A já na to: „Hughu, oprav to.“Vypadal jako Rodney Dangerfield. Stejně jako ve vysílání zpráv, myslel jsem, že by měl sedět na zadní straně bundy, aby bylo hezké a uklizené a nevypadal jako Rodney Dangerfield.

Řekl jste mu to také?

Ano. Chystal jsem se. To je zase chutzpah. Chystal jsem se to udělat. A on na to: „co teď?“A dánský režisér mi dává zlé oko, jako by co si sakra myslíš, že děláš? Já jsem režisér.

v pořádku. Znáte pověst Hugha Granta, správně? Jon Stewart ho nazval nejhorším hostem, kterého kdy měl v Daily Show. Všem znepříjemnil život.

Oh, opravdu? No, nebyl moc Přátelský! Měl jsem s ním rozhovor pro jeho další film po čtyřech svatbách a pohřbu. Takže když jsem ho viděl na place, řekl jsem: „Ahoj. Vyslechl jsem vás hned po čtyřech svatbách a pohřbu. Pamatuješ si?“A on řekl:“ Ne.“Tak jsem šel,“ OK.“

takže když přijde velká noc, vy a Maury si sedněte před televizi a sledujte, jak vaše hvězda zapíná zkázu. Jaká byla vaše reakce, a koho jste zavolali, abyste žvýkali?

Maury byl tak uchvácen, že usnul. Nikomu jsem nevolal. Jen jsem se podíval na televizi a pomyslel si, “ Ach, myslím, že jsem ji naštval nebo tak něco.“

zjistil jsem, že celý konec zkázy je strašně zklamáním.

nemohu s vámi více souhlasit. Byl jsem ohromen. Myslel jsem, že to má tak velké nahromadění a pak to spadlo z útesu a bylo to nic nekončící.

Měli jste teorii o tom, kdo to udělal? Myslel jsem, že to bude ta Hezká blonďatá právnička, ta kamarádka.

myslel jsem, že to byl Donald Sutherland, otec. Mohu vám dát, co si myslím, že měli udělat?

ano, prosím.

měla to být Nicole Kidmanová, kdo to udělal, aby ho nastražil. Připravila ho svým svědectvím, což od ní bylo dost brilantní, ale měla být také vrahem.

miluji to. Nejen, že jsi opravil své vlastní linie, opravil jsi spiknutí Davida E. Kellyho. Pokud to někdy znovu vydají, vezmou celou tu scénu jen kvůli tomu, myslím. Ani vás v něm nebudeme moci slyšet.

ne, máte pravdu! Jsem mrtvý. Jsem takový mrtvý muž.

Chung v roce 1984 s Ken Bode, Chris Wallace, a Oliver v roce 1984

byl Jste ve zpravodajství od 70. let, ale jsem si jistý, že mnoho lidí ví, že jste nejlepší z vašeho vystoupení na Late Night s Davidem Lettermanem v 80. letech. Jsi jeden z jeho oblíbené hosty. To, co jste měl jít s Davidem Lettermanem, bylo velmi horké. Nemůžete vymyslet takovou chemii, jakou jste měli vy dva.

souhlasím. Myslím, měl jsem to pro něj a on měl něco pro mě a opravdu si myslím, že to bylo v tomto ohledu nevysvětlitelné, a přesto jsem pro něj opravdu nic neměl. Víš, co tím myslím?

ne. Vysvětlit.

No, miluji lidi, kteří mají smysl pro humor a kteří jsou okouzlující a byl to, když byl ve vzduchu. Ze vzduchu je tma. Je to květch, goyishe kvetch.

ale byl s vámi? Protože jsem měla pocit, že když jsi ho vzala na nákup, a na schůzku k zubaři s tebou, měla jsem pocit, že pro tebe něco má. A na Mauryho tak žárlil, že mu říkal jen “ Murray.“

to je přesně pravda. A já bych řekl: „nechceš si někdy zajít na pizzu?“A on by řekl,“ Možná, „a já bych řekl,“ přivedu Mauryho.“A on řekl:“ Ne.“

bylo to na kameře nebo Vypnuto?

Nech mě přemýšlet. Část pizzy mohla být na kameře, ale myslím, že mimo kameru jsem řekl, “ Co kdybychom se dali dohromady?“A v podstatě jeho odpověď byla,“ jen pokud Maury nepřijde taky.“

na Lettermanovi byste často dělali sugestivní poznámky o Mauryových botách velikosti 12. Zdálo se, že věříte, že existuje, ah…

korelace.

Ano. Existuje tedy korelace?

dovolte mi, abych si vzpomněl, když jsem byl chodit s někým. Víte, vlastně ne, protože jsem viděl… fenomén obráceně.

takže … malé nohy, velký člen?

nebo naopak.

vy a Maury jste se setkali, když jste oba kotvili v KNXT, nyní KCBS v Los Angeles a skončili chodit s někým poté, co byl vyhozen. Bylo období, kdy jste zůstal v L. A. a chodil s jinými lidmi, když pracoval v San Franciscu a Philadelphii. Odkázal na filmové hvězdy, se kterými jsi chodila. Kdo to byl?

zde je místo, kde si opravdu musíte počkat na mou knihu.

opravdu? OKO. Když jsem to četl v této knize,bude to uspokojivé nebo to bude jako třetí vedení v nějakém hrozném filmu made for TV? Je to velký?

Jo.

je to velký?

no, myslíte …

ne! Hvězda. Ne, ne boty nebo korelace. Je to velká hvězda?

Jo.

jako úroveň Warrena Beattyho?

nemluvím!

být ženatý tak dlouho, jak jsem byl, někdy mám tyto okamžiky snění, kdy myslím na romantické cesty, které nebyly přijaty. Myslíš, že by se mohlo něco stát, kdybys něco sledoval s Lettermanem?

ne. Ne, protože je to úplně jiný člověk mimo obrazovku. A nemohu přijmout temné lidi.

vše, co si pamatuji, bylo, že ožil, když jsi byl poblíž. Kdy jste viděl, že je tmavý?

Když jsem ho požádal, aby už nedělal žádné vtipy o tom, že mám dítě. V 90. letech, na konci mé kariéry, jsme se s manželem rozhodli, že to vlastně byl můj manžel, kdo řekl: „Za 30 sekund ti bude 40 a když s tím teď něco neuděláme …“ ale nebylo to tak snadné.

ty a Maury jste se snažili mít dítě, byla v té době velká zpráva. Objevil jste se v mnoha nočních monologech, že?

Jo. Bylo to velké, zábavné téma pro každého! A trvalo to jeden rok, dva roky. Ale po chvíli, všichni ostatní opustili vtipy. Takže když to šlo do tří let nebo čtyř let a Dave o tom stále dělal vtipy, šel jsem do jeho kanceláře a jindy jsem mu napsal pěknou poznámku, “ můžeš prosím přestat s vtipy?“?“A on by to neudělal. Jen pokračoval ve vtipech. A rozdíl mi byl velmi jasný, když mi volal Jay Leno. Řekl Leno, “ přemýšlel jsem o vtipu o tom, že chceš mít dítě.“. Bylo by to v pořádku?“A já se odmlčel a pak jsem řekl:“ jo, jasně, pokračuj. Žádný problém.“A on řekl:“ Slyšel jsem vaši pauzu. Neudělám to.“Pomyslel jsem si,“ jaký mensch.“

connie chung
Maury Povich a Connie Chung byly KNXT LA co-kotvy v roce 1970,

Když jste byli najati na CBS v roce 1989, byl jste velká hvězda v NBC a CBS údajně podepsal jsi za 2 miliony dolarů ročně. I poté, co jste vzal práci v CBS, stále jste šel pozdě v noci. Jedna z věcí, které Dave stále říkal, byl, “ jak brzy můžeme hledat Dana, aby se začal potit.“?“Šli jste do sítě a přinášeli jste off-the-charts Q hodnocení a Dan Rather byl známý tím, že měl některé z nejnižších Q hodnocení v televizních zprávách. Řekli vám někdy vedení CBS, že ukotvení večerních zpráv CBS může být ve vaší budoucnosti?

v 90.letech v té době ne. Ale v roce 92 jsem podepsal novou tříletou smlouvu a v ní jsem jim garantoval, že kdyby noční zprávy šly do formátu co-kotva, budu ten pravý.

v roce 1994 jste se stal spolukomentátorem Dan Rather. Znal jste Barbaru Waltersovou. Zakotvila s Harrym Reasonerem a bylo to považováno za obrovskou katastrofu. Partnerství v showbyznysu a zpravodajství často nevyjde. Laurel a Hardy. Martin a Lewis. Matt Lauer a Ann Curry. Spíše dělal zprávy sólo deset let. Musel jsi čekat, že bude nasranej, že?

zpětně. Ale na to, že jsem takový starý člověk, i dnes, je na mě neuvěřitelná naivita. V té době jsem si myslel, “ Ach, to je skvělé. Bude to fungovat dobře.“

nebylo. byl váš vztah s poměrně chladným od začátku?

osobně, spíše je Texas Přátelský druh chlapa, je to velmi Texas gentleman a všechno je vždy v pořádku, “ jak se máš?“a“ dnes vypadáš velmi dobře.“Bylo toho hodně.

přes všechnu tu lidovost byl popisován jako někdo s velmi ostrými lokty.

kdybych se otočil zády, cítil jsem se, jako bych mohl být ve scéně Psycho ve sprše.

máte na mysli, že vás píší do médií? Mluvilo se o tom, že spíše zasadil negativní příběhy.

zřejmě Ano, ale nejsem si jistý. Bernard Goldberg řekl, že byl jednou vedle Dan Rather a slyšel Dan Rather šířit nepřesné informace týkající se mě do rozhlasové stanice. Takže nevím, jestli je to pravda.

v roce 1995, po dvou letech ve funkci, vás CBS vyhodila z CBS Evening News. Připadalo vám to jako konec kariéry?

Ano. Byla jsem první ženou, která zakotvila v CBS Evening News. Byla to pro mě velká věc, moje vysněná práce. Vždycky jsem chtěl být Walter Cronkite a byl jsem schopen sedět v polovině židle strýce Waltera, ale to mi stačilo. Ale nikdy jsem nebyl ten typ člověka, který by tam seděl a běda mě a plakat, plakat, plakat. Naštval bych se. A pak tu byla celá ta Čínská věc, ztráta tváře, což není v pohodě. Nevím, jak jinak to popsat, ale je to trochu víc než jen trapné.

poté došlo v médiích k jakési válce mezi vámi a CBS. A jedním z úderů, které CBS zdrojů o tobě řekl, že jsi příliš bulvární, protože jedeš po Tonya Harding a OJ Simpson příběhy. Chtěl jste po takových příbězích utíkat?

Když přišel příběh Oj Simpsona a řekli: „musíte jít.“Myslím, že Dan spíše šel na Haiti na rozhovor s Cédras věřím. A chtěl jsem jet na Haiti udělat další rozhovor. Myslel jsem, že by to byla skvělá rána, že jsme oba dělali rozhovory. Ale trvali na tom, abych udělal rozhovor. A opravdu lituji, že jsem pod nátlakem dělal tolik bulvárních příběhů, upřímně řečeno.

a v tuto chvíli jste jim řekl: „Není to moje práce. Jsem hostitel večerních zpráv CBS! Vypadni z mé kanceláře!“

kdybych se bránil, zmáčkli by mě. Asi nejvíc mě mrzí, že jsem neřekl přesně to, co jsi právě řekl. Tady je pozoruhodná věc, Andrew. Maury a já jsme procházeli touto dlouhou cestou snahy mít dítě. V roce 1995 jsem byl vyhozen do CBS, ale asi o dva roky dříve jsme zahájili proces pokusu o adopci dítěte. Tak, tady jsem byl, v pátek večer jsem ztratil svou vysněnou práci a hned druhý den ráno, zavolal nám náš adopční právník, který řekl ,“ Mám Pro tebe dítě.“.“A byl to náš syn. Byla to serendipity. Není to pozoruhodné?

connie chung
Chung s Prezidentem Billem Clintonem v roce 1993

CBS/Zdvořilost Connie Chung

Ale pro všechny, že láska ve vašem životě, jste stále schopni opravdu zážitek pro všechny vaše pocity nenávisti a nenávist a touha po pomstě, když jsi měl všechny tato láska se soustředila na to malé dítě?

Oh, pravděpodobně stále držím hlubokou zášť.

Když jste byla v CBS, show vašeho manžela Maury byla ascendent. Máte pocit, že došlo k nějakému krvácení, že jeho bulvární televizní kariéra na vás měla nějaký vliv?

to si nemyslím. Vždycky říkal, že je pan Chung, a vždycky mě povzbuzoval. Mohu vám to říct, upřímně řečeno, nepřežil bych své kariérní vzestupy a pády, kdyby to nebylo pro něj. Přišel jsem domů a on by interpretoval některé věci, které by mi šéf udělal, o kterých si myslel, že jsou typickým mužským efektem mysli. On by řekl: „Connie, myslí si to s tebou.“A já, řekl, Opravdu? Měl jsem neuvěřitelnou schopnost být naivní. Úplně bych to nechápal.

hodně mluvíte o soutěži o takzvané „gets“ jako Tonya Harding. Proč vždy spojujeme gets se ženami Barbarou Waltersovou a Diane Sawyerovou? Proč je to považováno za ženskou arénu?

je to docela jednoduché. Muži se odmítají plazit. „Jsme příliš dobří. Jsme nad plazí. Mé jméno je Dan rather, Tom Brokaw a Peter Jennings a Mike Wallace a Morley Bezpečnější, a nezastavíme, nebudeme prosit lidi pro rozhovory. Nesnažíme se jim zalíbit. Oficiálně žádáme prezidenty o rozhovory prostřednictvím sítě, ale nejdeme po flimflamu, který právě náhodou učinil nějaké zprávy.“

OK, takže jste opustil CBS, ale Dan se raději nikdy nedostal ze třetího místa a pak v roce 2005 měl jakýsi žabí pochod z ústředí CBS. Šel jsi na oslavu střílet z pušky do vzduchu? Cítil jste se pomstít?

„Schadenfreude“ by to v kostce. Neměl jsem moc dobré zkušenosti s hodně mužských kolegů, protože oni trpí něco, co nazývá bigshot-itis, a to je druh velikášství a trochu narcistické chování a pocit neschopnosti přestat mluvit.

v NBC jste dnes často podstupoval za Jane Pauley po boku Bryanta Gumbla. Trpěl bigshot-itis?

řekl bych, že ano. Seděl bych vedle něj, ale byl jsem neviditelný, a viděli jsme ho na stejných golfových turnajích celebrit a často jsem byl pro něj také neviditelný. Ale v posledních letech se z něj stal jiný člověk.

Co se stalo?

oženil se s nádhernou ženou . Ona řekla, “ ať už je to mezi vámi dvěma, už to neděláme.“.“

Chung s manželem Maury Povich a syn Matthew

Zdvořilost Connie Chung

Poté, co jste opustil CBS, přijala syna, Matthew, a zůstal doma s ním dva roky. Pak zavolal Roone Arledge a vy jste se připojil k ABC News, které dominovaly Barbara Walters a Diane Sawyer. Jaké to bylo soutěžit s těmito dvěma ženami?

byl jsem opět naivní. Když jsem šel do ABC, připojil jsem se k Barbaře i Diane a pomyslel jsem si, “ Ach, to bude skvělé. Budou to tři ženy, které spolu vycházejí.“Byl jsem tak hloupý. Vždycky jsem hrál hru na whack-A-mole. Zvedl jsem hlavu a jeden z nich by měl kladivo a praštil mě a položil mě zpět do mé malé díry.

jaké to je být klekán Barbarou Waltersovou nebo Diane Sawyerovou?

No, není to na rozdíl od toho, co Tonya Hardingová udělala Nancy Kerriganové.

pokud vím, nikdo ve skutečnosti nepřišel do vaší kanceláře a nezasáhl vás hliníkovou baseballovou pálkou. Co se stalo?

vždy existovala tato intenzivní soutěž o získání horkého příběhu du jour, ať už to bylo cokoli. Kdokoli byl ve zprávách, byl zaplaven žádostmi o rozhovory. Když jsem byl v NBC, udělal bych to pro NBC a když jsem byl v CBS, udělal bych to pro CBS. Ale když jsem se dostal do ABC, Diane i Barbara byli ve stejné aréně-snažili se přistát s těmito obrovskými rozhovory. Ale když jsem se snažil jít za nimi, bylo mi řečeno, že nemůžu. Že Barbara a Diane byli jediní, kdo mohli soutěžit o rozhovor, a já jsem musel odstoupit. Barbara a Diane se odrazily tam a zpět, kdo by získal rozhovory, a já jsem byl vždy mimo míčovou hru.

po dobu šesti měsíců v roce 2006 jste měli s manželem show s názvem víkendy s Maurym a Connie. Předpoklad byl, že vy dva hrajete proti typu. Ukazoval, že je chytřejší než jeho show, a vy, že jste zábavnější. Jeho show je velmi úspěšná, ale ne vysoce tónovaná. Má kvůli tomu na rameni nějakou nejistotu nebo čip?

je velmi dobře čitelný, je to fanoušek historie, politický fanoušek a ví toho tolik. Je nesmírně ohleduplný. Je vlastně sečtělý. Řekl jsem mu milionkrát, “ mohl bys udělat intelektuální talk interview program a spustit kruhy kolem některých dodos venku.“Když Charlie Rose dělal svůj program, tak o sobě tolik pokračoval. Řekl jsem, “ mohl bys udělat tak dobrý rozhovor, protože jsi tak chytrý.“A on řekl:“ Pokud to víte, jsem v pořádku.“Pomyslel jsem si, není to zajímavé?

na závěrečné show jste zpívala „Díky za vzpomínky“ Boba Hope, který seděl na klavír v opravdu krásných šatech a dlouhých rukavicích. V té době se o tom hodně diskutovalo a jedno z nejsledovanějších videí Youtube. Musel sis dát pár skleniček šampaňského, abys na to měl odvahu, ne?

víte co? Na jednom z mých ramen byl šílený člověk a na druhém dobrý, solidní Občan. Během mé kariéry, dobrý, solidní Občan mi vždy říkal, “ nedělej to. Ať už si myslíš cokoliv, nedělej to. Zničíš si kariéru.“A ten blázen na druhém rameni říkal:“ No tak, co to sakra? Chcete se bavit, chcete dělat něco trochu jiného, jděte do toho. Co to sakra.“Takže takzvaný dobrý chlap. Jakmile jsem opustil síť a sundal si rovnou bundu, trochu jsem se zbláznil. Bylo to jako, že mě k tomu nemůžou donutit. Nemůžou mě k tomu nutit. Nemůžou říct, že musíš krýt Tonyu Hardingovou nebo OJ Simpsona. Můžeš si dělat, co chceš. Mám šílený stand-up komiks, který křičí, aby ze mě vypadl. Opravdu neumím zpívat. Nebyla to snaha zpívat na klíč. Sklouzl jsem z klavíru praštěným způsobem. Všechno, co jsem udělal, měl být nepořádek. A samozřejmě jsem to nestahoval, a všichni to brali vážně a mysleli si, že jsem odešel z rockeru.

kdykoli vidím vás a Mauryho spolu, mohu říci to nejhezčí, co mohu říci o každém, kdo je ženatý tak dlouho, jako vy. Je jasné, že se kurva nesnášíte. Zdá se, že mezi vámi dvěma existuje skutečná, skutečná náklonnost.

no, během koronavirové karantény jsme byli náchylní k tomu, abychom se navzájem kanibalizovali. Nemohl jsem uvěřit, kolik věcí, které nevěděl, jak to udělat.

jako co?

vysávání.

je to docela samozřejmé, že? Zapojíš to a pak s tím pohneš rukou.

Ano. Ale posouváte to dopředu a dozadu. No, dělal to, jako by sekal trávník. Šel zprava doleva, zatočit, zleva doprava, zatočit. Šňůra se zamotala a on upadl. A já na to: „děláš si srandu? Neumíš vysávat?“

muž měl show od roku ‚ 91. Nedokážu si ani představit, kolik bohatství z toho musel nashromáždit. Pravděpodobně, když se dostanete do stavu v zábavě stejně jako on, nemusíte používat vakuum.

udělal dobře. Myslím, že jeho rodiče si nikdy nemysleli, že bude schopen přežít své dospívající roky, ani si nikdy nemysleli, že by se mohl uživit. Ale myslím, že v jednu chvíli jeho otec konečně řekl: „Myslím, že budeš v pořádku.“A pro Mauryho to byl sentimentální okamžik, protože vždycky byl zlý chlapec.

vzpomínám si, že jste kdysi řekl, že jste dělal rozhovor s matkou oj

Ano. A nemá zuby. Zavolala jsem manželovi a řekla: „Maury, Chystám se udělat rozhovor s matkou a nemá zuby.“A on řekl:“ Bože, v mém pořadu jim dáváme zuby.“

je to pravda? Byl jsem v centru Stamfordu, Connecticut, předtím jsem se rozhlédl po lidech a přemýšlel jsem, jestli jsem v zombie apokalypse. Ale pak jsem si uvědomil, že tam byli, aby byli v show vašeho manžela.

Maury show, jo.

takže pokud jste mentálně napadeni, Maury vám dá zuby? Jsou to jen zuby pro vysílání nebo je můžete přinést domů s sebou? Možná je tu jen jedna sada zubů pro každého?

To bylo před mnoha lety, takže nevím, jestli to stále dělají zuby, ale nejsem si jistý, jestli by jim jen skus nějakého druhu, nebo se opravdu člověk k zubaři a opravit ho. Nevím.

bylo to pro mě trochu překvapivé. Doufám, že to Maury nebere špatně, ale mám pocit, že když jdu na tu show, jdu speciálně pro druh no teeth vibe.

no, rozumím. Ale myslím, že v tomto konkrétním případě by mohli lépe artikulovat se zuby.

sotva jsem věděl, že je humanitární. Je to jako hračky pro děcka, ale zuby pro …

zuby pro mluvení!

zuby pro mluvení, Ano. Tady máš! Byl jsem překvapen, když jsem zjistil, že existuje kmen marihuany zvaný “ Connie Chung.“

víš, Andrew, není nic, na co bych byl pyšnější, nic. Můžeš si vzít Pulitzery, můžeš si vzít Emmy, to je jedno. Tohle přichází.

pravděpodobně jste to zkusili. Řekni mi o té trávě. Proč se to jmenuje Connie Chung? A jaká je ta vysoká?

na to neodpovídám. Ale je snadné růst. Jsem snadno růst. Mám nízkou údržbu, což je podle mě fantastické. Mám krásnou květinu. A jsem ve stresu dobrý. Jinými slovy, pokud máte termín, mohu zmírnit vaše pocity stresu.

Maury řekl, že to zkusil a já si nedovedu představit, že necháte Maury zkusit trávu a ne zkusit trávu. Začal jsem o tom přemýšlet a přemýšlel jsem, jestli byste mohl být jedním z těch tajných potheadů.

ale ne. Ne, ne, Dobrý Bože. Zkoušel jsem to na vysoké škole, ale jen s tímto jedním chlapem, kterému jsem věřil a byl tak skvělý a hodně jsme se smáli.

OK poslední věc. Dokonči to. „Nejkrásnější muž, kterého jsem kdy potkal ve zpravodajství, byl…..‘

pro společné ukotvení to byla Jess Marlow. Práce s ním byla radost. Walter Cronkite byl nejlepší. Byl tak milý.

Zdálo se, že Cronkite má pro vás velkou náklonnost. A co ten nejodpornější muž, se kterým jste se kdy ve zprávách setkali?

víte co, raději ne.

ukládáte si ji do své knihy?

ne, raději ne. Raději neříkej!

SOUVISEJÍCÍ: Connie Chung Otevírá O Její Zmizení na Zkázu, David Letterman a Další

Pobyt na vrcholu nejnovější v L. a., jídlo a kultura. Přihlaste se k odběru našich zpravodajů ještě dnes.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *